informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Opinie o bankach: Złe potraktowanie klientów gorsze niż napad
   Informacja o złym potraktowaniu klienta przynosi większy spadek zaufania do banku niż wiadomość o napadzie na jeden z jego oddziałów - wynika z raportu „Banki – zaufanie i komunikacja z klientami” przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR. Raport opracowany na podstawie badań opinii społecznej PBS przedstawia społeczne oczekiwania wobec banków i może pomóc firmom tej branży w planowaniu działań komunikacyjnych.
   Raport został opracowany na podstawie badań społecznych przeprowadzonych przez PBS. Opisuje skalę wpływu na reputację banków różnych wiadomości, stopień zainteresowania nimi opinii publicznej oraz oczekiwania w odniesieniu do społecznej działalności banków. Z przedstawionych w nim danych wynika, że wiadomościami, które najbardziej zmniejszają zaufanie klientów do banków są doniesienia o złym zarządzaniu środkami finansowymi, złym traktowaniu klientów oraz zagrożeniu włamaniem do systemu informatycznego banku. 
   „Informacje o problemach w relacjach klient-bank mogą stać się źródłem poważnego kryzysu wizerunkowego” - komentuje Iwona Kubicz, konsultant On Board PR – „Szczególnie są na nie wrażliwe kobiety, które takie sytuacje oceniają surowiej niż mężczyźni”.
   Sytuacje kryzysowe niezależne od banku, jak np. napad na jeden z oddziałów, nie powodują istotnego spadku zaufania. Według raportu ważniejszy jest sposób, w jaki bank potraktuje w takich przypadkach swoich pracowników.
   Raport opisuje też wyniki badań zainteresowania Polaków różnymi wiadomościami dotyczącymi banków oraz ich oczekiwania dotyczące społecznej działalności instytucji finansowych. Wśród najczęściej wskazywanych dziedzin, które powinny wspierać banki są zdrowie (48,3% wskazań), pomoc społeczna (37,6% wskazań), edukacja i wychowanie (25,2% wskazań).


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 20-02-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.