informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 59 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Płatne e-maile - czy taki pomysł ma szanse?
   Yahoo! i AOL planują wprowadzenie płatnych e-maili z "gwarantowaną dostawą do adresata". Pomysł wzbudził kontrowersje

   Internetowi potentaci Yahoo! i AOL należą do największych na świecie dostawców kont poczty elektronicznej. Płatny mail byłby traktowany priorytetowo i dawałby gwarancję, że dotrze do adresata. Kosztowałby mniej niż jednego centa. Technologię na potrzeby nowej usługi dostarczyć ma amerykańska firma Goodmail Systems - napisał "New York Times".
   Usługa (oferowana obok normalnych, bezpłatnych e-maili) ma być adresowana do dużych przedsiębiorstw, które w ten sposób mogłyby rozsyłać swym partnerom np. e-maile marketingowe, nie ryzykując, że zostaną one wychwycone i zatrzymane przez filtry antyspamowe (spam to niechciana, śmieciowa korespondencja elektroniczna). Za unikanie tych filtrów nie wystarczy jednak zapłacić - wykupując usługę, nadawca musiałby zobowiązać się dodatkowo, że płatne e-maile będzie wysyłał wyłącznie do osób, które ich oczekują (a przynajmniej nie mają nic przeciw ich otrzymywaniu).
   Choć pomysł jest w powijakach, już wzbudził sporo kontrowersji. Amerykańska organizacja antyspamowa Spamhaus uważa, że inkasowanie pieniędzy za wysłanie e-maili jest wbrew niepisanym regułom internetu. - Internet stał się tym, czym jest, dzięki wolności komunikacji. Wysłanie e-maila powinno być zawsze darmowe - uważa rzecznik Spamhausu Richard Cox cytowany przez serwis News.com. Inni (w tym m.in. twórca Microsoftu Bill Gates) uważają, że najwyższy czas zakwestionować dogmat o bezpłatnych e-mailach jako świętym prawie internautów. Argumentują, że w przyszłości to właśnie płacenie za e-maile może skutecznie ograniczyć spam, jedną z większych plag internetu.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 15-02-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.