informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 51 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Rynek reklamy internetowej bije rekordy
Wydatki na reklamę w internecie biją rekordy ustanowione w czasie boomu internetowego.
Tylko w ciągu pierwszych trzech miesięcy wydatki na reklamę w internecie wyniosły 2,3 mld dol. - wynika z wstępnych danych Interactive Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers. To najlepszy wynik kwartalny w historii branży i o 39 proc. więcej niż przed rokiem. Wydatki na reklamę w internecie były także o 4 proc. wyższe niż w ostatnim kwartale 2003 r. Ostatnie trzy miesiące roku, z powodu świąt, są zwykle okresem największych nakładów na reklamę.
Jeśli rynek będzie rozwijał się w takim tempie w 2004 r. może paść rekord przychodów z reklam ustanowiony w okresie boomu internetowego z 2000 r. Wydatki na reklamę osiągnęły wówczas poziom 8,09 mld dol. W ubiegłym roku wydatki wyniosły 7,27 mld dol. - Wzrost branży w tym roku może być wyższy niż prognozowane przez analityków 10-15 proc. Nawet szacunki na poziomie 25 proc. wzrostu mogą być zbyt niskie - powiedział Greg Stuart, prezes IAB.
Co napędza ten rynek? Z badań IAB i PwC wynika, że jedynym formatem, który rośnie są reklamy dołączane do wyników przeszukiwania. Wydatki na pozostałe formaty reklam w 2003 r. spadły o 7 proc. Lider rynku przeszukiwarek Google odnotował w ubiegłym roku 27-proc. wzrost przychodów z reklam do 375,3 mln dol.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 25-05-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.