informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 63 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Marketing: Jak rozmawiać przez telefon?

   Telefon jest nie tylko komunikatorem, wywołującym radość bądź wściekłość - w zależności od tego, w jaki sposób zostanie użyty, ale przede wszystkim - skutecznym narzędziem współczesnego marketingu.






   Nawiązanie relacji na linii klient-firma odbywa się najczęściej drogą telefoniczną. Gdy dzwoniący zostanie zniechęcony do dalszego dialogu, firma z pewnością straci potencjalnego nabywcę.

   Warto więc stosować kilka żelaznych zasad korzystania z aparatu. Oto one:



  • odbieraj telefon między pierwszym a trzecim sygnałem;
  • nie dzwoń w nieskończoność;
  • po odebraniu słuchawki podaj swoje personalia;
  • wyraźnie i powoli artykułuj to, co masz na myśli;
  • gdy dzwoni drugi telefon, nie urywaj bieżącej rozmowy, gdyż pierwszeństwo ma aktualny rozmówca.

   Telefon stacjonarny to jednak nie wszystko - pozostaje jeszcze komórka. Znane są sytuacje, w których posiadacze owych przenośnych aparatów stylem swej rozmowy trafiają "w centrum uwagi", będąc np. na poczcie lub w kinie.

   Pamiętajmy więc, że korzystanie z telefonu komórkowego także reguluje swoisty savoir-vivre. Należy go więc wyłączać w miejscach kultu, teatrach, muzeach, bankach lub środkach komunikacji miejskiej. Milczący aparat jest również wskazany podczas szkoleń, spotkań bądź konferencji.



Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 20-12-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.