informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 55 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Niemieckie lotnisko dla Polaków
Za 2,4 mld euro powstanie w Berlinie nowy port lotniczy. Ma być głównym lotniskiem dla zachodniej Polski. W jego budowie mogą uczestniczyć nasze firmy

O planach budowy nowego portu lotniczego Berlin Brandenburg International (BBI) "Gazeta" pisała kilka tygodni temu. Informację tę potwierdził prezes berlińskich lotnisk Dieter Johannsen-Roth, goszczący w zeszłym tygodniu w Poznaniu na targach Tour Salon.

BBI powstaje na południowym wschodzie Berlina w okolicy lotniska Schoenefeld, 70 km od polskiej granicy. - Budowa zakończy się w 2011 r., a jej koszt wyniesie 2,4 mld euro - mówi Johannsen-Roth. Z tego 400 mln euro pochłoną wszelkie inwestycje powstające przy porcie lotniczym, czyli np. parkingi. - Tu widzimy duże pole do popisu dla polskich firm, z którymi już nawet rozmawiamy na ten temat - zapewnia Johannsen-Roth.

Lotnisko zajmie blisko 1,2 tys. ha i będzie jednym z największych portów lotniczych w Europie. Jak zapowiada Burkhard Kieker, szef marketingu berlińskich lotnisk, władze portu lotniczego spodziewają się, że nowe centrum odbierze pasażerów lotniskom we Frankfurcie i w Monachium, stając się największym niemieckim węzłem przesiadkowym. Swoich klientów widzą m.in. w krajach, które w zeszłym roku weszły do UE, przede wszystkim liczą na polskich pasażerów.

- Chcemy być głównym lotniskiem dla zachodniej Polski - zapowiada Kieker. Jego zdaniem będzie to realne, gdy uruchomione zostanie regularne połączenie lotnicze między Poznaniem a Berlinem. - Co prawda turyści będą pewnie na nasze lotnisko dojeżdżać pociągami, bo przy tej odległości to się najbardziej opłaca, ale warto wprowadzić loty z Poznania dla biznesmenów - mówi.

Takie połączenie w tej chwili nie istnieje. - Linie lotnicze, które jakiś czas temu obsługiwały loty z Poznania popełniły błąd, oferując wyloty jedynie w piątki i niedziele. Biznesmenom potrzebne są loty codzienne - dodaje prezes Johannsen-Roth.

Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: bg

Data dodania: 24-10-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.