informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Pomysły na własną firmę czyli gdzie szukać rynkowych nisz

   To nieprawda, że rynek został już podzielony. To nieprawda, że wszystko już było. Świat zmienia się tak szybko, że nisze dla odważnych powstają codziennie. Warto je znaleźć i działać tam, gdzie innym brakuje rozmachu.
   Pomysłów na biznes trzeba szukać przede wszystkim w branżach, które w najbliższych latach będą się dynamicznie rozwijać. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie BusinessWeeka przez CBM Indicator, 42 proc. Polaków uważa, że na rynku są jeszcze nisze, na których nie ma jeszcze graczy lub konkurencja jest mała. Najbardziej, według badanych obiecujące sektory to recycling, rolnictwo i informatyka. Szukając pomysłów, warto obserwować rynek. Stale tworzą się na nim szanse dla pomysłowych i odważnych. Rzecz w tym, by je zauważać i wykorzystywać.
   Siła pomysłów może też opierać się na zmianie tradycyjnego modelu biznesowego. Sektor usług będzie się nadal rozwijał, obejmując klientów nie tylko z zasobnymi portfelami, ale też i tych tych uboższych. To oznacza obniżenie marż, konieczność lepszej organizacji pracy, nasilenie działalności marketingowej, wreszcie - poprawę jakości.

Oto 10 porad dla debiutantó w w biznesie:

1. Trzymaj się z daleka od branż, o których nie masz pojęcia.
2. Ciężko pracuj nad jakością usług i produktów.
3. Naucz się kreować popyt. Kluczem do sukcesu jest przekonanie klienta, że twoja oferta jest mu rzeczywiście potrzebna.
4. Zorganizuj profesjonalny marketing, stałym klientom zaoferuj coś ekstra, to oni generują 70 proc. przychodów firmy.
5. Nie bój się wejść na zatłoczony rynek - niższe marże lub innowacyjne drobiazgi mogą dać ci przewagę konkurencyjną.
6. Pilnuj kosztów, ale nie wpadnij w pułapkę sknerstwa. Zbyt małe inwestycje mogą zaważyć na jakości usług.
7. Nieustannie szukaj sposobów na wzbogacenie swej oferty.
8. Obserwuj trendy przenoś je na lokalny rynek.
9. Nie kopiuj bezkrytycznie pomysłów, nawet jeśli sprawdziły się na innych rynkach.
10. Zawsze miej w zanadrzu następny dobry pomysł.
   Gdy pierwszy nie wyjdzie, nie powinieneś tracić nadziei.



Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 06-06-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.