informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Internetowy handel wzrośnie dwukrotnie w ciągu 5 lat
   Rynki Europy Zachodniej i USA mimo dużego nasycenia e-commerce są nadal bardzo perspektywiczne. Wartość sprzedaży w internecie (e-commerce) w 2004 r. w USA osiągnęła 6 proc. całego handlu detalicznego, w Europie Zach. 4 proc. Średnie wydatki on-line na mieszkańca w USA w 2004 r. wyniosły 587 USD – liczba ta za 5 lat osiągnie tam ponad 800 USD – donosi Jupiter Research.
   Badania wykonane w grudniu 2004 i marcu 2005 r. pokazują, że rozwój e-commerce zależy przede wszystkim od stanu nasycenia internetowego społeczeństw oraz od umiejętności korzystania z jego narzędzi. Wartość wydatków e-commerce w USA do 2009 r. prawdopodobnie podwoi się i wyniesie 130 mld USD, zaś w Europie potroi się osiągając 116 mld euro. W 2009 r. liczba internautów w USA i Europie Zachodniej wzrośnie odpowiednio do 231 i 227 mln, z obecnych 185 i 177 mln. W USA w 2004 r. z możliwości zakupów przez internet korzystało 61 proc. internautów, w Europie Zach. 49 proc.
   W 2004 r. wśród Europejczyków lojalność konsumencka spadła (40 proc.) w stosunku do roku 2000 (51 proc.). Tłumaczą to wysiłki sklepów internetowych, polegających bardziej na zdobywaniu klienta, mniej na utrzymaniu go. Istotny również jest wzrost konkurencji i umiejętności konsumentów w znajdowaniu nowych ofert w sieci. W USA 25 proc. transakcji prowadzonych jest w sklepach on-line, 12 proc. na aukcjach internetowych. Dla korzystających z e-commerce najistotniejszymi cechami są cena, dokładny opis i jakość.
   Typowy amerykański klient e-commerce to internauta z ponad 2-letnim stażem (65 proc.), w przedziale wiekowym 19-49 lat (76 proc.), wydający rocznie ponad 600 dolarów. Regularni (intensywni) klienci stanowią 57 proc. kupujących w sieci, okazjonalni – 43 proc. Wśród intensywnych i wydających ponad 100 USD dominują kobiety, wśród przypadkowych – mężczyźni.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 10-05-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.