informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 57 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

PKP Intercity kusi klienta rewolucyjną ofertą
   PKP Intercity zapowiada wprowadzenie w najbliższym czasie wielu nowości w swojej ofercie. Chodzi tu m.in. o sprzedaż biletów kolejowych przez internet oraz wagonów-sklepów. Spółka zapowiada także, że już w przyszłym roku będzie przynosiła zyski – informuje „Gazeta Wyborcza”.
   PKP Intercity, która prowadzi w Polsce pociągi InterCity, EuroCity, ekspresy oraz Tanie Linie Kolejowe zapowiada rewolucyjne posunięcia, które mają przyciągnąć podróżnych do przejazdów kolejami. Już w maju spółka zapowiada rozpoczęcie sprzedaży biletów kolejowych przez internet, na początku będzie to dotyczyło tylko pociągów InterCity. Na wzór wielu innych firm, kolejowa spółka chce wprowadzić program lojalnościowy dla swoich klientów. Osoby, które często podróżowałyby koleją, zbierałyby punkty, które można wymienić na nagrody.


   Kolejną nowością, która byłaby wprowadzona już w czerwcu, byłby bilet w cenie 200 zł. Bilet ten uprawniałby pasażera do podroży po całej Polsce w czasie wakacji.
   Latem w pociągach InterCity mają się znaleźć wagony, które będą sklepami. Pomysł opiera się na niemieckich wagonach, w których znajduje się np. McDonald’s. Taki wagon-sklep byłby własnością określonej firmy, która także będzie musiała go wyposażyć. Według słów Jacka Prześlugi, prezesa PKP Intercity, zainteresowanie takimi wagonami wyraziły już dwa polskie tygodniki, które chcą dołączać do składów pociągów swoje saloniki prasowe.
   Na razie spółka PKP Intercity przynosi jeszcze straty. W 2004 roku było to niemal 50 mln zł, w tym strata ma być o połowę mniejsza. Jednak już w przyszłym roku spółka ma być dochodowa. Stanie się to, zdaniem prezesa firmy, dzięki wykorzystaniu potencjału, jaki tkwi w marketingu. Spółka zamierza rozpocząć pierwszą w historii PKP kampanię reklamową. Także w przyszłym roku spółka ma być gotowa do prywatyzacji.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 05-05-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.