informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość, oraz: marekzumik142
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Raport Gemius: Kto i dlaczego kupuje on-line

   Oszczędność czasu, możliwość złożenia zamówienia o każdej porze oraz dostawa produktu prosto do domu - to trzy najczęściej wymieniane przez internautów zalety dokonywania zakupów on-line - wynika z najnowszego raportu Gemius SA "Rynek e-commerce 2005. Ocena i prognozy".


   Celem opracowanego przez Gemius SA raportu jest przedstawienie pełnego obrazu rynku e-commerce w Polsce. Uzyskane w procesie badawczym dane pozwalają ocenić internet jako narzędzie sprzedaży i promocji oraz zaplanować przyszłe działania podmiotom analizowanego sektora.
   Raport "Rynek e-commerce 2005. Ocena i prognozy" to pierwsze tego typu dwuczęściowe opracowanie na naszym rynku: z jednej strony przedstawia ocenę sektora e-commerce przez działających na nim przedsiębiorców, z drugiej prezentuje opinie internautów na temat różnych aspektów dokonywania zakupów drogą elektroniczną. Opracowanie przygotowane zostało z myślą zarówno o zarządzających, marketerach i strategach przedsiębiorstw, które w swojej działalności wykorzystują elektroniczny kanał sprzedaży, jak też o tych, którzy planują rozszerzenie swojej działalności o ten rodzaj sprzedaży. 
   W raporcie czytamy, że wyniki najnowszego badania powinny napawać optymizmem przedsiębiorców inwestujących w sklepy internetowe: aż 97 proc. z 2 229 objętych badaniem internautów słyszało o możliwości robienia zakupów za pośrednictwem internetu. 30,8 proc. użytkowników zakupy on-line robi kilka razy w roku, a 14,3 proc. kilka razy w miesiącu. Największą popularnością wśród kupujących cieszą się niezmiennie: książki, płyty, sprzęt komputerowy oraz odzież i biżuteria.
   Odpowiedzi respondentów ujęte w raporcie wskazują ponadto: które ze sklepów internetowych cieszą się największą popularnością, jakie są preferowane sposoby płatności oraz kwoty wydawane w sklepach internetowych, czy też jakie motywy skłaniają internautów do korzystania z aukcji internetowych.
   Analiza odpowiedzi właścicieli, prezesów, czy też osób odpowiedzialnych za planowanie strategii handlowo-marketingowych sklepów internetowych wskazała, że dane na witrynach sklepów są aktualizowane codziennie lub kilka razy dziennie (39,7 proc.). Raz w miesiącu treści zmienia jedynie 6,3 proc. sklepów, których przedstawiciele wzięli udział w badaniu Gemius SA. Dodatkowo w raporcie znajdują się informacje m. in. o tym, w jaki sposób sklepy promują swoją działalność, ilu użytkowników odwiedziło strony objętych badaniem sklepów w ostatnim miesiącu, jakie specjalne oferty sklepy przygotowują dla stałych Klientów oraz jakie metody przyciągania nowych Klientów są najbardziej popularne.



Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 28-04-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.