informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 58 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Badanie rynku pracy. Gdzie zatrudnią, gdzie zwolnią
   Lato coraz bliżej, dlatego najwięcej miejsc pracy czeka w branży FMCG (m.in. lody, napoje, piwo). Tutaj w najbliższych miesiącach zatrudnienie chce zwiększyć aż 40 proc. pracodawców 
   W najbliższych miesiącach aż 40 proc. pracodawców z tego sektora chce zwiększyć zatrudnienie. Dlaczego tak się dzieje? - Konsument w Polsce jest coraz bardziej wymagający i potrzeba doświadczonych specjalistów marketingu i sprzedaży, żeby do nich dotrzeć.
   Nowe stanowiska pracy powstaną także w logistyce (wzrost zatrudnienia o 7 proc.), gdzie szansa na pracę istnieje szczególnie w działach spedycji międzynarodowej i sprzedaży. Rekrutację planuje co prawda tylko 14 proc. pracodawców, ale żaden nie chce zwalniać.
   Dobre nastroje panują także w firmach informatycznych i telekomunikacyjnych. Tu o utworzeniu dodatkowych etatów myśli ponad połowa ankietowanych pracodawców. - Na wzrost zatrudnienia w tej branży mają wpływ m.in. budowanie w Polsce przez firmy zachodnie centrów technicznych, jak np. zrobiła to Motorola w Krakowie, a także dotacje unijne, które przedsiębiorcy przeznaczają na rozwój nowych technologii - komentuje Piotr Karolewski z Hudsona.
   Jeśli chodzi o stanowiska, pracę najłatwiej będzie można znaleźć w działach produkcji i sprzedaży. Chce je powiększać co dziesiąty pracodawca. Tę tendencję potwierdzają comiesięczne raporty Hudsona dotyczące prasowych ogłoszeń o pracę - to właśnie stanowiska produkcyjne i sprzedaży pojawiają się najczęściej w ofertach zamieszczanych przez pracodawców.
   To badanie rynku pracy, które co trzy miesiące robi firma doradztwa personalnego Hudson Global Resources. Biorą w nim udział krajowe i międzynarodowe firmy działające na polskim rynku, które pytane są o plany dotyczące zatrudnienia (gdzie będą zatrudniać, gdzie zwalniać). W badaniu wzięło udział 200 losowo wybranych firm. Wywiady przeprowadzono w marcu, prognoza dotyczy zatem kwietnia, maja i czerwca 2005 r.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 25-04-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.