informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 51 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Wirtualna Polska: Portal przetrwa, spółka upadnie?

   W ciągu najbliższych tygodni zapadną decyzje kluczowe dla przyszłości Wirtualnej Polski. Kierowany z Gdańska portal ma szansę na walkę z onetem o prymat na wirtualnym rynku. Niepewny pozostaje natomiast los spółki, która od roku jest w stanie upadłości.
   Od roku Wirtualna Polska działa w stanie upadłości. W tym czasie doszło do swoistego paradoksu. Pozycja rynkowa wp.pl uległa wyraźnemu wzmocnieniu, spółka podpisała umowy o strategicznej spółpracy, m.in. z Allegro, tworząc tym samym największą w polskim internecie przestrzeń reklamową. W ciągu roku wzrosła też liczba użytkowników portalu wp.pl.
   Najlepszym wskaźnikiem poczynionego postępu może być ilość stron, które oglądali internauci odwiedzający WP. Wg niezależnego badania PBI w styczniu 2004 było to 630 milionów odsłon, a rok później 874 miliony odsłon.
   Maciej Grabski, współwłaściciel wp.pl ocenia sytuację bardzo optymistycznie: - O ile w I kwartale 2004 roku, tuż przed upadłością, koszty prawie dwukrotnie przewyższały przychody, to w I kwartale 2005 spółka zarobiła z naddatkiem na swoje wydatki - mówi Grabski, który na codzień wspomaga sprzedaż reklam do wp.pl. - Z mojej wiedzy wynika, że stało się tak zarówno dzięki zracjonalizowaniu kosztów portalu, które spadły o ponad 30 proc. jak i wzrostowi przychodów. Przychody reklamowe Wirtualnej wzrosły na przestrzeni roku o ponad połowę. Spółce udało się też nie tylko utrzymać, ale nawet powiększyć pozostałe przychody pomimo wypowiedzenia przez TPSA umów, w zeszłym roku jedyny kontrahent jaki wypowiedział umowy, które jeszcze w I kwartale 2004 roku stanowiły o ponad połowie pozareklamowych przychodów WP.



Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 14-04-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.