informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 53 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Yahoo! zarabia coraz więcej
   Największy portal na świecie Yahoo osiągnął w zeszłym roku świetne wyniki finansowe. Zawdzięcza to m.in. mocnemu ożywieniu na rynku reklamy internetowej .
   Dan Rosensweig, jeden z szefów Yahoo!, wspomina jak po krachu spółek internetowych w 2000 r. reklamodawcy odwrócili się od nowego medium. Ale w 2003 r. zaczęli wracać - w tym największe firmy usług finansowych, motoryzacyjne, turystyczne, handlowe. I już nie przestali korzystać z internetu. - Od tego czasu nie pytamy czy znaczenie reklamy internetowej będzie rosło tylko jak szybko będzie to następować - mówi Rosensweig cytowany przez agencję Reuters.
   Płynące do internetu budżety reklamowe doskonale wpłynęły na wyniki Yahoo! Jak wynika z wtorkowego raportu, w całym 2004 roku kalifornijska spółka (zatrudnia 7,6 tys. pracowników) osiągnęła przychody rzędu 3,5 mld dolarów i zysk netto 840 mln dolarów. Po uwzględnieniu pewnych rozliczeń z kontrahentami oraz nadzwyczajnych wpływów finansowych (m.in. ze sprzedaży akcji firmy Google) jest to odpowiednio 2,6 mld dolarów i 526 mln dolarów. W obu przypadkach kwoty te znacznie przewyższają wyniki z roku 2003 i przekraczają oczekiwania analityków.
   Z portalu Yahoo! korzystało w zeszłym roku 345 mln internautów - z tego 8,4 mln osób korzysta z płatnych usług portalu (rok wcześniej takich klientów było 3,5 mln). W Polsce Yahoo! zajmuje 19. miejsce w rankingu popularności, miesiecznie korzysta z niego przeszło 1,1 mln osób (wg badania Magapanel PBI/Gemius).


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 23-01-2005

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.