informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 19 gości, oraz: admin
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Sejmowa podkomisja pracuje nad zmianami w VAT
   Ministerstwo Finansów przygotowało nowy wariant opodatkowania samochodów osobowych, ale z góry zastrzegło, że jest niedoskonały i to tylko wstępna propozycja.
   Wiceminister finansów Jarosław Neneman przyszedł na wczorajsze posiedzenie podkomisji z gotową poprawką dotyczącą odliczania VAT od samochodów osobowych kupowanych przez firmy. Wszyscy się zgadzają, że dotychczasowy system - możliwość odliczenia zależy od tego, czy spełnione są wymogi skomplikowanego wzoru matematycznego wymyślonego przez posła Janusza Lisaka - jest zły. Część samochodów dostawczych jest dyskryminowana, natomiast można odliczyć sobie podatek od niektórych modeli luksusowych aut terenowych.
   Resort przygotował więc nowy pomysł... jeszcze bardziej skomplikowany od wzoru Lisaka.
   Samochody osobowe ważące poniżej 3,5 tony miałyby korzystać z 50-proc. odliczenia VAT - nie więcej niż 5 tys. zł. Ale byłoby pięć wyjątków samochodów osobowo-ciężarowych, które korzystałyby z pełnego odliczenia. Tyle że ich definicja jest niezmiernie skomplikowana i pełna luk. Na przykład "pojazdy mające więcej niż jeden rząd siedzeń, które oddzielone są od części bagażowej trwałą przegrodą, a długość części bagażowej mierzona po podłodze przekracza 50 proc. długości pojazdu pomiędzy przednią szybą a tylną szybą lub tylnymi drzwiami pojazdu, liczonej do dolnych krawędzi tych szyb lub najdalej wysuniętych punktów dolnych krawędzi tych szyb".


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 12-12-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.