informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 74 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Wybierają na resztę życia internet i telewizję
   Co wybieram? Internet i telewizję - tak wyglądałaby decyzja Amerykanów, gdyby przez resztę życia mogli korzystać tylko i wyłącznie z dwóch wybranych mediów.
   Im młodsi respondenci, tym częściej wybraliby w pierwszym rzędzie internet. Im starsi - tym chętniej wskazywali telewizję. Przewaga tych dwóch mediów jest bardzo duża - radio, książki, gazety, magazyny czy wideo zostały daleko w tyle.
   Takie wyniki badań przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie respondentów w wieku 18-54 lata opublikowała w ostatnich dniach amerykańska organizacja Online Publishers Association (OPA). Zrzesza ona wydawców internetowych, głównie serwisy informacyjne (w tym działy online znanych "tradycyjnych" mediów - CNN, WSJ, Reuters i MTV).
   Internet i telewizja przodują też w kategorii najczęściej wykorzystywanych mediów. Ponad połowa badanych (52 proc.) poświęca na oglądanie telewizji od dwóch do pięciu godzin w tygodniu, a 15 proc. osób nawet więcej. Dla internetu odsetek ten wynosi odpowiednio 41 proc. i 19 proc. (przy czym nie wlicza się w to czasu poświęcanego na czytanie i wysyłanie e-maili, korzystanie z komunikatorów ani czatów). Trzeciego w rankingu radia słucha od dwóch do pięciu godzin w tygodniu już tylko 25 proc. respondentów, a ponad pięć godzin - 12 proc. 
- W coraz większym stopniu ludzie zauważają cechy medialne internetu. W sieci czytają opowiadania, przeglądają zdjęcia lub oglądają filmy wideo - komentuje Michael Zimbalist, szef OPA. - Traktują internet jako medium, nie tylko jako narzędzie - dodaje.
   Z sondażu wynika jednak, że o ile telewizję jego uczestnicy oglądają głównie dla relaksu i rozrywki, to internet wykorzystują przede wszystkim do celów informacyjnych. Prawie trzy czwarte badanych uważa, że sieć pozwala im być na bieżąco w sprawach, które ich interesują, a 65 proc. twierdzi, iż z internetu czerpią potrzebne im informacje o produktach i usługach. Około połowy respondentów (we wszystkich grupach wiekowych) podało, że obecnie korzysta z internetu częściej i dłużej niż jeszcze rok temu.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 04-10-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.