informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 66 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Linux się jednoczy
   Czołowi producenci tego systemu operacyjnego dogadali się w sprawie jednolitego standardu, wspólnego dla wszystkich jego wersji.
   W poniedziałek na LinuxWorld Conference and Expo w San Francisco najwięksi producenci Linuksa na świecie oraz kilka koncernów elektronicznych przyjęli standard Linux Standard Base 2.0. Wśród sygnatariuszy porozumienia znaleźli się m.in.: IBM, HP, Dell, Intel, AMD oraz dystrybutorzy Linuksa MandrakeSoft, Red Hat, Novell i Turbolinux.
   Linux jest otwartym systemem, który może rozwijać każda firma lub grupa programistów. Zaletą takiego rozwiązania jest zaangażowanie w rozwój programu wielu osób, wadą - ryzyko niezgodności różnych wersji systemu. - Standaryzacja jest niezbędna, aby konkurować z Microsoftem. Bez wspólnej zgody poszczególne dystrybucje Linuksa mogą się tak bardzo różnić, że w efekcie przestaną być ze sobą zgodne - powiedział Jim Zemlin, szef organizacji non profit Free Standards Group. Podobny los spotkał system Unix rozwijany obecnie w kilku nie do końca zgodnych ze sobą wersjach.
   Wielu dystrybutorów wprowadzało dotychczas do swoich dystrybucji Linuksa własne pomysły, które miały przyciągnąć klientów. - Teraz możemy się różnić najwyżej poziomem obsługi klientów czy niezawodnością - powiedział Jeff Hawkins, wiceprezes działu Linuksa w firmie Novell.
   Microsoft, którego system Windows jest wykorzystywany przez 90 proc. użytkowników komputerów na świecie, szybko zorientował się jakie zagrożenie niesie za sobą rozproszony sposób rozwoju Linuksa. W kampanii reklamowej zniechęcającej do przesiadania się z Windows na Linuksa amerykański koncern wykorzystał logo Linuksa - pingwina, który pojawia się np. z nogami żaby lub tułowiem krokodyla. Ma to symbolizować rosnące różnice między poszczególnymi dystrybucjami systemu.

Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 13-09-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.