informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 63 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

mBank schodzi na ziemię
   Zmiana strategii mBanku. "Pierwszy wirtualny" wchodzi do realnego świata. Zbuduje sieć placówek w największych miastach Polski. Właśnie otworzył je w Łodzi i w Warszawie.
   Centrum Finansowe - tak nazywają się oddziały otwierane przez mBank w rzeczywistym świecie. Nie przypominają tradycyjnych banków. Nie ma w nich okienek ani kas. Klientów przyjmuje się w fotelu przy biurku, a zamiast kasjerek są bankomaty i wrzutnie.
   - Docelowo nasze centra finansowe będą działać we wszystkich dużych miastach - deklaruje Szymon Midera, rzecznik mBanku.
   mBank zaczął działać blisko cztery lata lata temu. Był pierwszą polską instytucją finansową, która oferowała swoje usługi - głównie konta osobiste - tylko przez internet. Ten kanał dystrybucji miał wielką zaletę - był tani. Okazało się, że dla wielu Polaków niskie opłaty to najważniejsza cecha banku. I mBank ze swoją armią klientów (700 tys.) stał się piątym co do wielkości bankiem detalicznym w Polsce. Z czasem komplikowała się też jego oferta. Dziś proponuje nie tylko konta osobiste, ale też pośrednictwo przy inwestowaniu w fundusze oraz całą gamę kredytów, z hipotecznym na czele. - Staliśmy się bankiem masowym, a to wymaga budowy sieci placówek. Jednym z naszych najważniejszych produktów jest teraz kredyt hipoteczny. A jego zaciągnięcie wymaga osobistego kontaktu z naszym pracownikiem - mówi Szymon Midera. Do tej pory mBank starał się rozwiązać ten problem za pomocą kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych sprzedających "hipotekę", którzy zapraszali klientów na rozmowy do biur wynajętych w największych polskich miastach. Okazało się, że to za mało.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 06-09-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.