informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Koniec recesji na polskim rynku reklamowym
   W tym roku firmy wydadzą na reklamę tyle, co w dobrym 2000 roku, kiedy Polska branża medialna znała pojęcie "recesja" tylko z podręczników ekonomii. To prognozy analityków firmy CR Media Consulting - brokera na rynku radiowym i magazynowym.
   CR Media Consulting - broker na rynku prasy, radia i internetu - opublikowała kolejną edycję swego "Ad.Media Raportu" podsumowującą pierwsze sześć miesięcy tego roku. Według autorów tego opracowania po raz pierwszy od kilku lat spektakularne wzrosty przychodów odnotuje nie tylko telewizja. Podkreślają oni, że rynek wkroczył w 2004 r. z niedoborem czasu antenowego w telewizji. Popyt na niego zaczął wyraźnie przekraczać podaż i stacje dokonały pierwszych - choć niewielkich - podwyżek cen. - Do tego wejście Polski do Unii przyspieszyło niektóre akcje marketingowe pierwotnie zaplanowane na drugą połowę roku - dodaje Tomasz Brzeziński z CR Media Consulting. Jego zdaniem nadawcy telewizyjni będą nadal podnosić ceny m.in. dlatego, że na skutek nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji stacje komercyjne mogą rzadziej niż dotychczas przerywać filmy reklamami. Autorzy Ad.Media Raportu szacują, że nowe zapisy zredukowały liczbę dostępnego na całym rynku czasu reklamowego w telewizji o 8-11 proc. Jak poinformował dwutygodnik "Media i Marketing Polska" w swoim serwisie elektronicznym, TVP już ogłosiła podwyżki cen reklam średnio o 10 proc.
   Wyższe ceny i słabsza podaż w telewizji skłonią reklamodawców do szukania możliwości w innych mediach. Według prognoz CR Media Consulting prasa zyska w tym roku 8,1 proc. "Kolejne dwa lata przyniosą prasie stabilny wzrost o blisko 8 proc. rocznie. Radio, które ucierpiało w czasie recesji znacznie bardziej niż prasa, będzie także w stanie szybciej się odbudowywać, osiągając w latach 2004-2006 wzrost w granicach 9-11 proc. rocznie" - czytamy w Ad.Media Raporcie.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 20-08-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.