informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Tradycyjna poczta w erze internetu
   Chcesz mieć znaczek pocztowy ze zdjęciem swoim albo swojego zwierzaka? W USA to już możliwe. O podobnych usługach myśli też Poczta Polska
   Serwis Stamps.com działający na licencji amerykańskiej poczty uruchomił usługę PhotoStamps. Wystarczy zaprojektować własny znaczek i przesłać go do akceptacji. Jeśli zostanie zatwierdzony, wydrukowane znaczki dostaniemy pocztą. Każdy taki znaczek kosztuje dwukrotność ceny nominalnej. - Dwie trzecie wszystkich przesłanych projektów zawierają zdjęcia członków rodziny - mówi Ken McBride, prezes Stamps.com. Spółka liczy na firmy, które będą gotowe zapłacić np. za kilka tysięcy znaczków z korporacyjnym logo. Pierwsi tacy klienci już są.
   Serwis Stamps.com od pięciu lat pozwala Amerykanom drukować oficjalne znaczki na domowych drukarkach. W ten sposób wydrukowano już 250 mln znaczków.
   Czy Poczta Polska też pozwoli kiedyś drukować znaczki własnego projektu? - Robiliśmy testy tej technologii. Jej debiut ogranicza polskie prawo - tłumaczy Dominik Czajewski, dyrektor Biura Zarządzania Strategicznego Poczty Polskiej. W Polsce każdą emisję znaczków zatwierdza Ministerstwo Infrastruktury.
   Poczta testuje jednak nowe internetowe usługi, które mają tchnąć życie w tradycyjne pocztówki. Byłby to paradoks, bo spadek popularności pocztówek to przecież efekt upowszechnienia internetu i komórek.
   Poczty na całym świecie straciły w wyniku popularyzacji poczty elektronicznej. Liczba wysyłanych pocztówek stale spada. Ale głównym źródłem przychodów operatorów pocztowych na całym świecie jest rozsyłanie paczek i listów. Stałe przychody zapewniają głównie firmy. - Wszyscy operatorzy pocztowi prowadzą testy elektronicznych substytutów tradycyjnych usług pocztowych. Mają one napędzać przychody. Nie możemy pozostać w tyle - wyjaśnia Bartosz Gołembnik, radca w Biurze Zarządzania Strategicznego Poczty Polskiej.
   Testowany przez Pocztę projekt Wirtualnej Karty Pocztowej w przyszłości pozwoli nam stworzyć własną pocztówkę, wydrukować ją i wysłać. Z takich wirtualnych kartek przez pewien czas mogli się cieszyć Norwegowie. - Usługa jednak się nie sprzedawała - mówi Gołembnik. Poczta czeka z wprowadzeniem usługi do końca liberalizacji rynku. - Jeśli wtedy uda nam się utrzymać pozycję lidera, będziemy myśleli o wprowadzeniu takich usług dodatkowych - mówi Dominik Czajewski.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 13-08-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.