informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 60 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Ruszył wyścig polskich banków po oszczędności klientów
   Banki, którym zaczyna brakować pieniędzy na rosnącą w oszałamiającym tempie akcję kredytową, stosują coraz bardziej wyszukane metody zdobywania depozytów - donosi "Dziennik". "Bank Handlowy wprowadził właśnie mechanizm umożliwiający równoległe wydawanie pieniędzy i ich oszczędzanie. Jeśli klient się zgodzi, każdej płatności kartą debetową będzie towarzyszył odpływ z ROR-u niewielkiej kwoty na wysokooprocentowane konto oszczędnościowe. Przy zakupie za kwotę 85 zł po zapłaceniu kartą końcówka, czyli 5 zł,trafi na rachunek oszczędnościowy z oprocentowaniem 4,65 proc. w skali roku. - To rozwiązanie, które jest niezwykle popularne w Stanach Zjednoczonych. Liczymy, że przyjmie się również u nas - mówi Monika Jabłkowska, dyrektor ds. segmentów detalicznych w Banku Handlowym. - Tym bardziej że ludziom trudno zmobilizować się, aby regularnie odkładać niewielkie kwoty - dodaje. Spodziewa się, że klienci będą w ten sposób oszczędzać miesięcznie między 20 a 50 zł.", czytamy w "Dzienniku".
   "Większości instytucji finansowych zależy jednak na zdecydowanie wyższych kwotach. Toyota Bank, każdemu, kto utrzyma na koncie osobistym co najmniej 4 tys. zł, przekaże w prezencie co miesiąc 5 zł. Millennium zabiega o co najmniej 2 tys. zł depozytu, wykorzystując do tego Huberta Urbańskiego. W telewizyjnych spotach reklamuje on lokatę, której oprocentowanie rośnie w ciągu roku z 5 proc. do niewiarygodnego poziomu 10 proc, ale tylko w 12. miesiącu oszczędzania. mBank, dla którego internetowe konto oszczędnościowe jest produktem flagowym na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, będzie do swojego rachunku namawiał nie tylko poprzez telewizyjne spoty, ale bezpośrednio. Jeszcze nie zdradza, gdzie [...].", czytamy dalej.
   Po trzech podwyżkach stóp procentowych, łącznie o 0,75 pkt proc., wzrosło oprocentowanie depozytów w bankach. Jeszcze do niedawna banki proponowały swoim klientom oprocentowanie lokat na poziomie 2-3 proc. Obecnie proponują nawet dwukrotnie więcej. Eksperci prognozują, że w najbliższych miesiącach możemy spodziewać się kolejnych podwyżek stóp procentowych, a najbliższej już w listopadzie.
   Więcej na ten temat w "Dzienniku".

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 28-10-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.