informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 53 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Jak najskuteczniej motywować pracowników?

   Wiele firm zatrudniających pracowników zadaje sobie obecnie pytanie: Jak najskuteczniej motywować pracowników? Fakt, że trzeba ich motywować w obecnych czasach jest poza wszelką dyskusją. Pozostaje pytanie jak?


   Potrzeba ta wynika z wielu czynników ,niektóre z nich szczególnie w ostatnim czasie nasiliły się. Zmuszając  pracodawców do szukania sposobu zatrzymania cennych specjalistów  w swojej  firmie. Gdy zadajemy komuś pytania o to jak motywować pracowników najczęściej usłyszymy podwyżka, dodatkowe pieniądze. Nie twierdzę że to pracowników nie motywuje, uważam tylko że jest to element umowy pomiędzy pracownikiem a pracodawcą. Na pewno ten element zadziała, pytanie na jak długo i co to przyniesie naszej firmie. Zawsze bowiem może się znaleźć inna firma która da więcej. Więc jeżeli tylko pieniądze i płaca będą łączyły nas z pracownikiem, to ta relacja może być nie trwała.


   Nie oznacza to że mamy kreować sukces naszej firmy z pominięciem aspektu płacowego. Musimy jednak zdawać sobie sprawę z nietrwałości zdobytych w ten sposób relacji. Zdecydowanie lepiej na tym tle wygląda motywacja idąca w kierunku identyfikacji pracownika z firmą i wykreowania u niego poczucia dumy z marki którą reprezentuje i dla której pracuje.


   Co to może być?


   Na przykład wyjazd integracyjny dla najlepszych pracowników, szkolenie dedykowane specjalnie im, programy socjalne którymi objęci będą wybrani specjaliści, czy też konferencje w ciekawych miejscach podsumowujące osiągnięcia firmy, wraz z wyróżnieniem najlepszych pracowników.


   Często rankingi prowadzone przez firmę przed takimi imprezami bardziej  motywują niż po cichu przelany dodatek do pensji.


   Pracownicy chcą być doceniani, chcą być dumni z tego jak i dla kogo pracują. Pragną żeby pracodawca dostrzegł w nich partnera, docenił ich zaangażowanie i odpowiednio to gratyfikował. W ten sposób nawiązane relację poprzez wzajemny szacunek i partnerstwo, poprzez zbudowanie i wykreowanie u pracownika przywiązania do dobrej marki firmy od której otrzymuje należny respekt i szacunek przyczynić się mogą do wzajemnych sukcesów pracowników i pracodawców.



Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 24-06-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.