informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Banki i ubezpieczenia nakręcają koniunkturę reklamową

   Wydatki na reklamę nadal rosną w dwucyfrowym tempie. W I kwartale tego roku rynek był wart 1,3 mld zł, czyli o 10,7 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku - szacuje dom mediowy Starlink.








   To skutek wzrostu gospodarczego - uważa Tomasz Chełmecki, szef Starlinka. Według niego w I kwartale zabrakło dużych, wyrazistych wydarzeń, które wpłynęłyby na koniunkturę reklamową. Start czwartego operatora komórkowego nie rozpętał wojny reklamowej wśród firm telekomunikacyjnych. - Jeden skowronek wiosny nie czyni. Ale dzięki Playowi spadek budżetów marketingowych w tej branży został zahamowany, a łączne wydatki firm telekomunikacyjnych wzrosły w I kwartale tego roku o 3 proc. i wyniosły 120 mln zł - dodaje Chełmecki. Wolno wydatki rosły również w takich sektorach jak rozrywka, kultura i edukacja.
   Niezwykle aktywny był natomiast sektor usług finansowych, gdzie konkurencja gwałtownie się zaostrzyła na skutek wejścia do Polski dużych graczy zagranicznych, jak np. francuska Axa. Szef domu mediowego Starlink podkreśla, że firmy ubezpieczeniowe i banki coraz częściej promują się jako instytucje świadczące kompleksowe usługi finansowe, gdzie można nie tylko się ubezpieczyć, ale również odłożyć na emeryturę czy zaciągnąć kredyt. - To strategiczna zmiana w tej branży - zaznacza Chełmecki.
   Liczby z raportu Starlinka pokazują, że reklamodawcy wciąż doceniają siłę oddziaływania telewizji, która w I kwartale zwiększyła swój udział w torcie reklamowym z 51,9 do 53,7 proc. I to pomimo wzrostu cen o kilka procent.
   O 54,4 proc. zwiększyły się wydatki firm na reklamę w internecie, co umieściło to medium na pierwszym miejscu pod względem dynamiki wzrostu. Właśnie telewizja i internet zdaniem analityków domu mediowego Starlink są największymi konkurentami innych mediów w walce o budżety marketingowe. W wyniku tej rywalizacji najbardziej ucierpiała prasa, która I kwartale tego roku zarobiła zaledwie o 1,3 mln zł więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku, co daje wzrost o 0,9 proc.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 15-05-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.