informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 56 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

W Wielkiej Brytanii szykuje się walka o polskiego klienta
   Po ogłoszeniu przez PKO BP nowej 6-letniej strategii akcje banku poszły w górę. Zapowiedź walki o utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku, podwojenia zysków do 2012 roku oraz ekspansji na Wyspy Brytyjskie i Ukrainę wzbudziły zainteresowanie wśród polskich menedżerów i zaniepokojenie konkurencji - pisze "Nasz Dziennik".
   Wiadomość, że polski kolos finansowy myśli o ekspansji na Wyspy Brytyjskie, zelektryzowała londyńskie City. "Financial Times" napisał w artykule na pierwszej stronie, że banki brytyjskie zamierzają aktywnie zabiegać o pozyskanie klientów wśród polskich emigrantów zarobkowych, których liczbę w Wielkiej Brytanii szacuje się na kilkaset tysięcy. Sugestia była czytelna - szykuje się walka o polskiego klienta. Pełniący obowiązki prezes PKO BP Rafał Juszczak zapowiedział, że już tego lata w Londynie zostanie otwarty pierwszy oddział banku. Rozpocznie od sprzedaży kredytów hipotecznych, ale docelowo będzie oferował klientom pełną obsługę. Pod koniec roku pojawi się też oddział w Irlandii, gdzie również pracują setki tysięcy naszych rodaków.
   "Przywiązanie Polaków do logo \'PKO BP\' jest wyjątkowo silne. Badania pokazują, że rozpoznaje je 77 proc. klientów, co wśród banków działających w Polsce stanowi absolutny rekord. Dziś część klienteli PKO BP wyjechała na Zachód i tam podjęła pracę. Liczbę polskich emigrantów ocenia się łącznie nawet na 1,12 mln osób. Niektórzy z nich zamierzają wrócić, inni osiedlić się na stałe, ale i jedni, i drudzy będą korzystać z usług bankowych, więc polski bank wybiera się za nimi." - czytamy w "Naszym Dzienniku".
   W kręgach menedżerów rozważana jest też opcja ekspansji PKO BP - śladem stacji benzynowych Orlenu. "Aż się prosi, żeby dogadać się z Orlenem i zainstalować na stacjach terminale internetowe z logo Interligo. Można też zorganizować wspólnie sprzedaż kart kredytowych. To dałoby wielkie synergie i byłoby korzystne dla obu firm" - uważa jeden z rozmówców gazety.
   Zagraniczna ekspansja to tylko część nowej strategii banku PKO BP. Do 2012 roku spółka chce podwoić zysk netto do 4 mld zł, odzyskać pozycję lidera, którą straci po połączeniu Pekao SA i BPH oraz przynosić akcjonariuszom coraz wyższy zwrot na kapitale (ponad 30 proc.).
   Więcej informacji w "Naszym Dzienniku".

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 02-05-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.