informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 36 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Google wkracza na rynek telewizyjnych reklam

   Gigant, który zdominował reklamę w wyszukiwarkach internetowych, ma chrapkę na rynek telewizyjny





   Google jako pierwsze dostrzegło, że miliardy dolarów można zarabiać na niepozornych reklamach wyświetlanych w wyszukiwarce internetowej. Ale na reklamie w internecie ambicje Google się nie kończą - spółka coraz odważniej wyciąga rękę po budżety reklamowe lokowane w tradycyjnych mediach. Docelowo chce tak rozbudować swój system AdWords, by reklamodawcy od razu mogli zarezerwować kampanię w internecie, prasie, radiu i telewizji. Testy z prasą i radiem już trwają, teraz Google sprawdzi swoje siły jako broker reklamy telewizyjnej - spółka będzie pośredniczyła w sprzedaży reklam w ponad 125 ogólnokrajowych kanałach nadawanych na amerykańskiej platformie satelitarnej Dish (należy do spółki EchoStar).
   Firmy - po zalogowaniu się w AdWords - będą mogły przesłać reklamę w formie cyfrowej i zaznaczyć konkretny kanał, porę dnia i region, w którym ma się pojawić reklama.
   Reklamodawcy będą licytowali, ile są skłonni zapłacić za każdy tysiąc gospodarstw domowych, które obejrzą reklamę. Kto da więcej, wygrywa - Google prześle jego spoty do EchoStara, który wplecie je do bloków reklamowych.
   Reklamodawca korzystający z systemu Google będzie wiedział, u ilu widzów były włączone dekodery satelitarne podczas emisji reklamy, i zapłaci tylko za tych odbiorców, którzy oglądali dany kanał. Dowie się też, czy widzowie zmienili kanał podczas reklamy. Ale Google nie wie wszystkiego - nadal nie będzie wiadomo, czy widz podczas bloku reklamowego nie wyszedł przypadkiem z pokoju.
   Google chce podpisać podobne umowy z sieciami kablowymi (prowadzi testy z Astound Broadband, niewielką siecią kablową z San Francisco), kanałami tematycznymi i lokalnymi stacjami telewizyjnymi. Ale podobny system aukcyjny z reklamami uruchomiony przez eBaya spotkał się na razie z niewielkim zainteresowaniem operatorów kablowych.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 04-04-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.