informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 61 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Banki wprowadzają nowe marki i kuszą kredytami
   Credea, db kredyt, Metrobank... - to tylko niektóre nowe marki bankowe, które ostatnio pojawiły się na polskim rynku. Eksperci nie mają wątpliwości - prawdziwy wysyp nowych "etykiet", pod którymi banki będą nam sprzedawały kredyty, dopiero nadchodzi - pisze "Gazeta Wyborcza".
"Do tej pory banki walczyły o klientów głównie oprocentowaniem oraz szybkością przyznawania pieniędzy. Ale to pole bitwy jest coraz bardziej ograniczone. Np. marże złotowych kredytów hipotecznych spadły już do poziomu najniższego w Europie, a w kredytach gotówkowych konkurencja jest tak duża, że niektóre banki zaczęły pożyczać pieniądze na poczekaniu, bez sprawdzania zarobków klientów." - pisze dziennik.
   "Nowe marki bankowe powstają ostatnio jak grzyby po deszczu. Na początku lutego utworzenie sieci placówek pod nową marką db kredyt zapowiedział Deutsche Bank. W tym roku ma powstać 60 placówek nowej sieci. Z kolei Lukas Bank wprowadza na rynek markę Credea, która ma przyciągnąć klientów z nieregularnymi dochodami, bez stałej umowy o pracę (...). Takie inwestycje, często związane z kampaniami reklamowymi i budową osobnych sieci placówek, nie są tanie. Budowa jednego oddziału to koszt od 400 tys. nawet do miliona złotych." - podaje "Gazeta Wyborcza".
   "Z czasem kredyty siłą rzeczy będą się stawały coraz bardziej podobne do siebie pod względem oprocentowania i dostępności. Wygra więc ten, który zdoła przyciągnąć klienta dobrze wymyśloną marką", - tłumaczy Piotr Romanowski, ekspert z polskiego oddziału McKinsey&Company.
   "Nowa marka dla niektórych banków jest sposobem na wejście w nową niszę na rynku. Np. bank GE Money, który zdobył już silną pozycję na rynku kredytów gotówkowych i hipotecznych, z nową marką - GEpard - wybrał się na podbój rynku kredytów samochodowych (...). Inne banki wprowadzają nowe marki, by nie psuć wizerunku tych już istniejących. Np. Citibank kojarzący się z elitarnością i prestiżem już dwa lata temu zaczął rozwijać w Polsce sieć Citifinancial." - czytamy w "Gazecie Wyborczej".
   Bodaj najwięcej nowych marek w branży usług finansowych wprowadził ostatnio Getin Holding. Poza Noble Bankiem ostatnio pojawił się też Metrobank. Wcześniej Getin stworzył już sieć DomBank specjalizującą się w udzielaniu kredytów mieszkaniowych.

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 26-03-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.