informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 35 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Rynek reklamy będzie rósł średniorocznie o 8,5-9,5% w latach 2007–2009
   Warszawa, 28.02.2007 (ISB) - Rynek reklamy będzie w latach 2007 -2009 rósł średniorocznie o 8,5-9,5%, ocenia firma CR Media Consulting w swoim najnowszym raporcie. W 2006 roku przychody reklamowe netto wzrosły o 9,9%, w tym roku mają wzrosnąć o 9,6 %, prognozują CR Media. Najwyższą dynamikę wzrostu pokaże rynek reklamy internetowej.
   "Mając na uwadze korzystne perspektywy średnioterminowe polskiej gospodarki ograniczone niepewnością polityczną oraz czynniki strukturalne przewidujemy, iż w latach 2007-2009 średnia dynamika wzrostu wartości rynku reklamy wyniesie 8,5-9,5%" - głosi raport CR Media Consulting, opublikowany w środę.
   Według autorów raportu, rynkowi reklamy sprzyjać będzie dalsza liberalizacja w sektorach takich, jak telekomunikacja, poczta, energetyka, transport kolejowy czy lotniczy oraz wzrost konkurencji na skutek napływu podmiotów unijnych.
   "Niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką ‘Play', który dzięki swojemu budżetowi na reklamę i promocję może wskoczyć na jedno z pierwszych miejsc w rankingu największych reklamodawców" - czytamy w raporcie.
   Najdynamiczniej rosnącym sektorem rynku reklamy będzie reklama w internecie. CR Media ocenia, że w tym roku przychody z reklamy w tym medium wzrosną o 40%, a w przyszłym o 34%. Reklama w pozostałych mediach w ocenie CR Media będzie w latach 2007-2009 rosła w rocznym tempie między 6,0% a 9,8%.

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 28-02-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.