informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 58 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Inwazja multipleksów: Największe sieci kinowe szykują się do ataku
   Największe sieci kinowe szykują się do ataku. W ciągu dwóch lat wydadzą na budowę nowych obiektów w Polsce co najmniej 600 milionów złotych - podaje "Dziennik".
   Zdaniem gazety dotychczasowe zmagania operatorów kinowych to tylko skromna przygrywka do prawdziwej wojny multipleksów, jaka czeka nas w najbliższych dwóch latach. Wedle wszystkich dostępnych prognoz, ten i następny rok mają być dla sieci multipleksów rekordowe pod względem rozwoju. "Dziennik" pisze, że liczba wielkich ekranów, na których będziemy mogli ogladać kinowe hity, zwiększy się do końca 2008 roku niemal o połowę - z 420 do 620.
   Największe inwestycje planuje izraelska sieć Cinema City, która planuje w sumie wybudowanie 80 nowych sal kinowych - informuje gazeta. Zdaniem specjalistów średni koszt budowy i wyposażenia jednej nowoczesnej sali kinowej wynosi około miliona dolarów. Po zsumowaniu planów inwestycyjnych wszystkich multipleksów okazuje się, że przez najblizsze dwa lata wydadzą oni co najmniej 600 milionów złotych - donosi "Dziennik".
   Jak czytamy w artykule - małe miasta mają być kluczem do sukcesu wielkich sieci kinowych. Zdaniem ekspertów - rynek w największych aglomeracjach jest już nasycony do granic mozliwości.
   "Dziennik" zauważa, że od kilku lat wizyta w multipleksie stała się też formą spędzania czasu. Pojawił się tak zwany "efekt multipleksu". Dla pewnych widzów ważniejszy stał się wystrój kina, czy atrakcyjny catering, niż aktualnie wyświetlany seans - czytamy w gazecie.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 18-02-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.