informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 62 gości, oraz: marek5798
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Polskie banki coraz chętniej używają marek swoich właścicieli
   Citibank Handlowy zamiast Banku Handlowego, ING Bank zamiast Śląskiego, biało-niebieskie barwy KBC zamiast tradycyjnej czerwieni Kredyt Banku - to tylko klika zmian, jakie zagraniczni właściciele wymogli na polskich bankach – pisze "Parkiet".
"Taki zabieg nie jest zresztą tylko i wyłącznie domeną banków z dominującym inwestorem zagranicznym. Niedawno zmianę brandu i logo banku przeprowadził Bank Gospodarki Żywnościowej. Choć oficjalna nazwa pozostała bez zmian, w celach marketingowych spółka używa nazwy Bank BGŻ, a w logo zamiast zbożowego kłosa pojawiła się stylizowana sylwetka człowieka" – czytamy.
   "Bank Handlowy, który jako jeden z pierwszych rodzimych banków zmienił swoja markę handlową na podobną do swojego właściciela (amerykańskiej Citigroup), wkrótce prawdopodobnie będzie musiał wprowadzić kolejne zmiany. Są one konsekwencją rebrandingu, jakie planuje sama Citigroup. W tym roku skróci ona swoją nazwę do Citi, a z loga zniknie czerwony parasol, któryjest pozostałością po fuzji Citicorp z Travellers Group. Ma go zastąpić nowy znak tęczy. Wspomniany parasol występuje też w marce Citi Handlowy." - podaje "Parkiet".
   Już wkrótce zmiany czekają także Pekao, który będzie musiał zmienić barwy przejętych 285 placówek BPH. Również nowy inwestor mini-BPH niewątpliwie wprowadzi markę kojarzącą bank z nowym właścicielem.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 02-02-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.