informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 66 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Polacy coraz chętniej blogują w sieci

   Już blisko 5 mln osób korzystających z sieci internetowej w Polsce bloguje. Oznacza to, że niemal co drugi polski internauta korzysta z takiej formy przekazu. Użytkownicy blogów stali się przez to bardzo interesującą grupą docelową na reklamodawców.






   Atrakcyjność blogów polega na ich formie. Ich użytkownicy postrzegani są jako osoby aktywne, które posiadają wyraźnie określone potrzeby, które potrafią artykułować.
   W Polsce do najczęściej odwiedzanych należą blogi prowadzone w ramach największych portali ogólnych. Do najpopularniejszych należą blog.onet.pl, blox.pl, czy blog.pl. Dużą popularność szybko jednak zdobywają również blogi o charakterze specjalistycznym lub branżowym. Przykładem takiego blogu jest blogbank.pl.
   To właśnie specjalistyczne platformy wydają się dobrze przygotowane do kierowania reklam z uwagi na dobrze dobraną grupą docelową. Użytkownicy blogów mogą spodziewać się z jednej strony coraz większego zainteresowania ze strony domów mediowych, ale kolejno rożnego rodzaju blogi firmowe na temat np. nowych produktów mogą urozmaicać i ożywiać dyskusję.
   W Stanach Zjednoczonych w ciągu najbliższych czterech lat wartość reklamy w blogach, ale także takich kanałach jak RSS firmy będą wydałaś nawet 757 mln dolarów. Wartość całego rynku reklamy w polskiej sieci w 2007 roku może przekroczyć 300 mln zł. Do najaktywniejszych w sieci reklamodawców należą producenci dóbr szybkozbywalnych, a także sektor finansowy.


Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 09-01-2007

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.