informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Prognozy dla rynku internetu wg PricewaterhouseCoopers
   Ze 103 mld dolarów w zeszłym roku do 224 mld dolarów w roku 2008 wzrośnie wartość światowego rynku dostępu do internetu i reklamy online - prognozuje firma badawcza PricewaterhouseCoopers (PwC)
   Średnio co roku rynek ten będzie rósł w tempie prawie 17 proc. Za cztery lata największy udział (99 mld dolarów) będą w nim miały kraje regionu Azji i Pacyfiku, gdzie wydatki firm i ludzi na dostęp do sieci oraz wydatki reklamodawców na promocję w internecie będą wzrastać zdecydowanie najszybciej. Wartość rynku internetowego w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce wyniesie 72,2 mld dolarów, a w USA (najwolniejszy wzrost ze względu na największe nasycenie rynku) - 44,2 mld dolarów.
   Tak prognozują analitycy firmy badawczej PwC w opublikowanym właśnie raporcie „Global Entertainment and Media Outlook”. W regionie europejskim autorzy raportu przewidują: •  rosnącą konkurencję między firmami telekomunikacyjnymi, która spowoduje obniżenie cen dostępu i przyciągnie do internetu nowych użytkowników; •  popularyzację dostępu szerokopasmowego; •  postępującą standaryzację w dziedzinie reklamy internetowej. Ogólnie mówiąc, to właśnie coraz powszechniejszy dostęp szerokopasmowy do sieci będzie, ich zdaniem, głównym motorem wzrostu rynku internetowego niemal we wszystkich regionach świata.
   Korzystne są prognozy PwC dla branży reklamy w sieci. - Reklama internetowa odżyła z zapaści i wzrosła mocno w 2003 r. Rosnąca społeczność internetowa, zyskujący gwałtownie na popularności dostęp szerokopasmowy i nowe formy reklamy (linki sponsorowane i zaawansowane formy, tzw. rich media) będą ją dalej napędzać na świecie - czytamy w raporcie. W USA, na największym rynku e-reklamy, wydatki na promocję online będą rosły średnio 9,5 proc. rocznie, by dojść do poziomu 11,4 mld dolarów w 2004 r. W Europie Zachodniej będzie to wtedy 3,3 mld dolarów.
   W Polsce wartość rynku dostępu i reklamy internetowej wzrośnie z zeszłorocznych 725 mln dolarów do 1,37 mld dolarów w 2008 r. - oceniają analitycy PwC. Oznacza to, że po Rosji (odpowiednio 2,2 mld dolarów i 4,2 mld dolarów) jesteśmy i pozostaniemy największym rynkiem internetowym w Europie Wschodniej. Lwia część z tej kwoty to rynek dostępu. Na reklamę online w Polsce przypadnie w 2008 r. zaledwie 40 mln dolarów (co jednak zapewne i tak byłoby dobrą wiadomością dla naszych firm internetowych).


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 03-07-2004

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.