informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 66 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Banki szukają klientów na karty kredytowe nawet w przychodniach
   Gazeta Wyborcza pisze, że banki zaczęły szukać klientów na karty kredytowe w klinikach medycznych, kinach, wśród czytelników kolorowych gazet. Coraz częściej do karty jest "przywiązana" możliwość zbierania punktów i nagród.
   Dziś największe triumfy w pozyskiwaniu klientów święcą te banki, które opanowały do perfekcji wciskanie im kart w hipermarketach. Pozostałe banki szukają natomiast nowych klientów w coraz bardziej nietypowych miejscach. BZ WBK postanowił zabiegać o klientów sieci klinik medycznych Lux-Med, którym zaoferował partnerską kartę kredytową. Można ją uzyskać w przychodni, a osoba, która zapłaci nią za wizytę, automatycznie otrzymuje 10 proc. rabatu. Ostatnio bank wypuścił także Visę Multikino oraz Visę Voyage, o które można wystąpić, kupując wycieczkę lub wychodząc z kina. W ofercie BZ WBK i mBanku są tak że karty z logo Orange. W ten sposób bankowcy chcą dotrzeć do kilku milionów posiadaczy komórek, którzy niekoniecznie mają czas i ochotę odwiedzić oddział banku. mBank wspólnie w niemieckim wydawnictwem G+J wyemitował ponadto w ubiegłym miesiącu kartę Visa Radość Życia skierowaną specjalnie do kobiet. GE Money lada moment zacznie sprzedaż kart wspólnie z producentem kosmetyków Avon. Millennium natomiast wystartował niedawno z kartą Visa Sephora.
   Ponieważ bankowcy poniekąd „wciskają na siłę” kredytówki klientom przy okazji zakupów czy wizyty u lekarza, problemem staje się skłonienie posiadacza karty do aktywnego korzystania z plastiku. Eksperci szacują, że w niektórych bankach aktywnych jest tylko połowa wszystkich wyemitowanych kart. Dlatego też banki coraz częściej łączą karty z programami lojalnościowymi. Podczas dokonywania zakupów posiadacz zbiera punkty, które później wymienia na nagrody. Na przykład kartą Visa Multikino wystarczy zapłacić za cztery bilety do kina, by piąty otrzymać gratis. 
   Jeśli ktoś aktywnie użytkuje kartę kredytową, może w ciągu roku oszczędzić dzięki programowi lojalnościowemu nawet kilkaset złotych. Banki zwracają w postaci punktów od około 0,2 do 0,9 proc. kwoty wydanej kartą - oblicza Paweł Majtkowski, ekspert firmy Expander zajmującej się doradzaniem w sprawach finansów osobistych.
   Więcej na temat w dzisiejszym wydaniu Gazety Wyborczej.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 21-11-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.