informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 44 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Banki premiują lojalnych klientów
   Jeżeli weźmiemy w banku kredyt, możemy dostać za darmo rachunek. Jeżeli kupimy kartę, za darmo dostaniemy konto. Banki sprzedają nam swoje produkty w jednym pęczku jak rzodkiewki – pisze Dziennik.
   Pęczek w banku kosztuje mniej niż każdy produkt kupowany z osobna. Na razie to tylko czasowe promocje, ale już wkrótce takie oferty staną się standardem. Na łączonych ofertach zarabiają nie tylko banki, ale także klienci. Ostatnio na pomysł sprzedawania kilku produktów na raz wpadł Lukas Bank. Obecnie zakładając konto osobiste w banku lub lokatę klient otrzymuje upust na marży kredytu o 0,2 proc. Korzystając z pięciu produktów, można obniżyć marżę o 1 proc. W BZ WBK klient posiadający standardowe konto przez pól roku zapłaci za kredyt hipoteczny tylko 1 proc. prowizji, czyli o połowę mniej niż standardowo. Z kolei w Multibanku osoba, która zaciąga kredyt hipoteczny, inne pożyczki dostanie taniej i przy uproszczonej procedurze.
   Banki chcą przywiązać do siebie klienta kilkoma produktami, ponieważ wiedzą, że groźba odejścia z banku klienta, który posiada minimum trzy produkty, maleje do zera. A na coraz bardziej konkurencyjnym rynku liczy się nie tylko to, by zdobyć nowych, ale również utrzymać starych. Dlatego banki coraz mocniej walczą także i o tą grupę. Na przykład Nordea i Kredyt Bank wpadły na pomysł, by specjalną ofertę wiązanych produktów mogła dostać rodzina klienta czy osoby zameldowane z nim pod tym samym adresem.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 13-11-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.