informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 60 gości, oraz: marek5798
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Plany portalu Gazeta.pl

   Walka o młodszą widownię, wizerunkowe oddzielenie się od "Gazety Wyborczej" i dwucyfrowy udział w rynku e-reklamy to cele portalu Gazeta.pl na najbliższy czas








   Wczoraj Gazeta.pl wystartowała z nową stroną główną. O dalszych zmianach mówił na spotkaniu z prasą Tomasz Józefacki, szef pionu internetowego Agory (wydawcy "Gazety Wyborczej").
   Portal, który oprócz tekstów z "Gazety" oferuje m.in. fora dyskusyjne z 50 mln wpisów, serwis blogowy, obszerne materiały zdjęciowe, teksty własne i czerpane z innych tytułów itd., planuje taki rozwój i przekaz marketingowy, aby w mniejszym niż dziś stopniu kojarzyć się z dziennikiem Agory. Józefacki zapowiada więcej tzw. usług społecznościowych i treści lifestyle'owych atrakcyjnych dla młodzieży. - Na razie naszą domeną są użytkownicy w wieku ponad 25 lat. Teraz powalczymy o młodszych internautów - mówił Józefacki. Do tego mają dojść własne materiały multimedialne (portal ma już zespół reporterski i kończy budowę studia TV). Szef portalu nie wykluczył przejęć zewnętrznych serwisów.
   Dla sympatyków "Gazety" powstaje osobny serwis Gazetawyborcza.pl z autorskimi artykułami dziennikarzy "GW", ich blogami i możliwością zakupienia elektronicznego wydania dziennika. Będzie on adresowany przede wszystkim do osób dorosłych, wykształconych i zamożniejszych. - Ma to być serwis prasowy nr 1 w Polsce - mówi Józefacki. Obie marki będą promowane niezależnie.
   Portal Agory chce uzyskać silny dwucyfrowy udział w polskim rynku reklamy internetowej. Zdaniem analityków w tym roku wartość tego rynku przekroczy 200 mln zł i będzie nadal szybko rosła. Konkurencja może się jednak zaostrzyć. Projekt internetowy powiązany z gazetą "Dziennik" zapowiada Axel Springer, nieoficjalnie mówi się także o polskojęzycznej wersji portalu MSN.com. Quasi-portalowe przedsięwzięcie pod nazwą Pino.pl przygotowują łączące się firmy Internet Group i CR Media Consulting.
   Gazeta.pl miała w lipcu blisko 4,4 mln użytkowników. Największy na rynku portal Onet miał ich 9,4 mln.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 12-10-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.