informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 55 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Banki reklamują szybkość, z jaką rozpatrują wnioski kredytowe
   Starania o kredyt hipoteczny wymagają cierpliwości. Banki zaczynają już reklamować szybkość, z jaką rozpatrują wnioski – pisze Parkiet.
   Bank Gospodarki Żywnościowej przygotował reklamę, w której podkreślana jest szybkość przyznania kredytu. Według banku ten element ma coraz większe znaczenie, ponieważ ceny na rynku nieruchomości rosną w zastraszającym tempie. W reklamie BGŻ, mimo że akcentowana jest szybkość, to jednak żadne terminy nie padają.
   Maciej Kossowski z firmy Expander przyznaje, że choć kredytu mieszkaniowego nie wolno brać w pośpiechu i klienci o tym wiedzą, to jednak po miesiącu czekania na pieniądze zaczynają tracić cierpliwość. Czerwcowa nawałnica kredytowa sprawiła, że od przyjęcia wniosku przez bank do przekazania klientowi pieniędzy schodziło 2-3 miesiące.
   Gazeta pisze, że wiele czasu mogą zająć próby skorzystania z atrakcyjnych promocji oferowanych przez małe lub średnie banki. Okazało się już bowiem kilkukrotnie, że nie radzą sobie one z ogromnym popytem, jaki wywołuje ich promocja. Wnioski składane w trzecim tygodniu trwania promocji wpadają do „czarnej dziury", z której nie mogą się wydobyć miesiącami. Maciej Kossowski przypomina, że tak było w przypadku ubiegłorocznej wakacyjnej specjalnej oferty Banku Ochrony Środowiska. Z kolei przytłoczony wnioskami Fortis Bank zdecydował się nawet skrócić promocję zaoferowaną pod koniec minionego roku.

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 11-09-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.