informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 62 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Cross-selling zwiększy sprzedaż nawet dwukrotnie

   Cross-selling, czyli sprzedaż krzyżowa to coraz częściej wykorzystywana przez przedsiębiorców technika marketingowa, pozwalająca na podwojenie sprzedaży towarów i usług - pisze "Rzeczpospolita".

   Cross-selling zasadza się na sprzedaży produktu albo usługi w związku z innym zakupem dokonanym przez tego samego klienta. Takie rozwiązanie oznacza nie tylko większe dochody dla firmy, lecz również zwiększa zaufanie kontrahentów. Najczęściej stosowaną formą cross-sellingu jest bezpośrednia sprzedaż krzyżowa, polegająca na przedstawieniu klientowi oferty dotyczącej kilku usług jednocześnie. Koszt towarów czy usług zakupionych w pakiecie niejednokrotnie jest kilka razy niższy niż opłata, jaką należałoby uiścić za każdy z tych towarów bądź każdą z tych usług nabytą osobno.
   Sprzedaż krzyżowa odznacza się profesjonalnością, jeżeli towary zwiększające zysk przedsiębiorstwa zostaną sprzedane właściwemu nabywcy. Należy mieć bowiem świadomość tego, że nie wszyscy klienci są odpowiednimi podmiotami do tego by zastosować wobec nich techniki sprzedaży krzyżowej.
   Cross-selling agresywny stosowany jest zazwyczaj przez duże sieci supermarketów oferujące klientom przypadkowe rzeczy, częstokroć nie związane ani z ich gustem, ani z potrzebami. Mniej agresywną formą sprzedaży krzyżowej, jest sprzedaż takich towarów dzięki, którym zwiększą się zyski firmy oraz wzrośnie lojalność ze strony klientów. Osiągnięcie takiego stanu rzeczy jest możliwe dzięki dogłębnej analizie danych, która należy do zaawansowanych metod wspomagania sprzedaży krzyżowej.
   Toteż coraz większa liczba handlowców korzysta z rozwiązań pozwalających im na stworzenie takiego pakietu produktów lub usług, który zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta lub też całej grupy kupujących.


Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 07-09-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.