informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 68 gości, oraz: admin
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Targi nie tylko dla korporacji

   Targi przestają być domeną wielki korporacji prezentujących swoje wyroby na międzynarodowych imprezach. Tragi stają się narzędziem marketingowym jak reklama w mediach lokalnych, umożliwiają one zdobycie przewagi konkurencyjnej poprze uprawianie marketingu twarzą w twarz - czytamy w "Gazecie Prawnej".

   Dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie rozbudowują struktur marketingowych, nie przeznaczają ogromnych budżetów na kampanie medialne targi wydają się nieporównywalnym narzędziem, pozwalającym nawiązać kontakt nie tylko z klientami instytucjonalnymi, ale coraz częściej z konsumentami.
   Z międzynarodowych badań Benchmark Research wynika, że dla firm targi mają unikalną wartość ze względu na to, że:



  • umożliwiają spotkanie z klientami znanymi i potencjalnymi,
  • pozwalają na profesjonalną prezentację produktów,
  • angażują odbiorców, którzy mogą zadawać pytania wystawcy i wyrażać swoją opinię,
  • dają możliwość nawiązywania nowych, wartościowych kontaktów,
  • są okazją do wprowadzenia na rynek i wypromowania nowych produktów, kreowania wizerunku firmy,
  • stwarzają okazję do sprzedaży.

   Zainteresowanie targami przez ostatnie 5 lat znacząco wzrosło szczególnie wśród firm których obroty nie przekraczają 1 mln zł.  Zmienia się struktura wystawców, zauważa się coraz mniej firm typowo handlowych, na rzecz ogólnousługowych. Należy zwrócić uwagę, że coraz więcej handlowców uczestniczy w targach jako profesjonalni zwiedzający. Firmy więc są nie tylko wystawcami, ale i potencjalnymi partenrami.



Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 07-09-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.