informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Internetowy boom powraca do Polski
   W najbliższym czasie swój debiut planują nowe portale i serwisy internetowe. Szanse na ich powodzenie są duże, ponieważ wirtualny rynek powiększył się prawie dziesięciokrotnie od 2000 roku, kiedy miała miejsce pierwsza internetowa gorączka. Obecnie polski Internet liczy około 12 mln użytkowników, którzy wydają w sieci prawie 4 mld zł. Do nich adresowane są reklamy internetowe, na które firmy zamierzają w tym roku wydać 200 mln zł.
   Nowe portale i serwisy maja pojawić się już jesienią tego roku. Pod koniec września ma ruszyć projekt łączących się CR Media Consulting oraz giełdowej Internet Group. Spółki chcą stworzyć konkurencję dla Onetu, Wp oraz Interii, oferując m.in. telefonię internetową, marketing online oraz udostępnianie w sieci mediów. Planują zdobyć 5 mln użytkowników miesięcznie. Trójka wymienionych największych portali ma od 7 do 10 mln użytkowników co miesiąc.
   Konkurencja zaostrzy się także wśród serwisów aukcyjnych. Obecnie największą liczbę użytkowników przyciąga Allegro, ok. 6,6 mln miesięcznie. Groźniejszym niż dotychczas rywalem może stać się światowy serwis eBay, który chce w tym miesiącu udostępnić polskim użytkownikom system PayPal, umożliwiający dokonywanie płatności.
   Internetowe witryny gazet i wydawnictw także czeka wzrost konkurencji. Najprawdopodobniej jeszcze we wrześniu ruszy Dziennik.pl. Axel Springer, do którego projekt ten będzie należał, nie zdradza jeszcze szczegółów. Z wczesniejszych informacji wynika, że internetowy Dziennik ma być bliźniakiem wersji papierowej, rozszerzonym o serwisy specjalne.
   Analitycy uważają, że ciężko zagrozić tym spółkom, które pojawiły się w Internecie wcześniej. Spółki zaczynają się jednak mobilizować, rynek mediów przenika się. Przykładem może być grupa Onet, której głównym udziałowcem stał się niedawno TVN. Portal rozpoczął też działalność ze Skype, dzięki czemu jego oglądalność zwiększyła się o 200 tys. użytkowników.
   Zmiany szykuje też Interia.pl, która chce odróżnić się od pozostałych portali. Od paru dni jej użytkownicy mogą korzystać z nowego komunikatora, a już niedługo ma ruszyć interaktywna telewizja.
   W ostatnim czasie szybko zaczęły również wzrastać wydatki firm na reklamę, corocznie średnio o połowę. W tym roku mogą przekroczyć nawet 215 mln zł. Można więc spodziewać się wzrostu zysków internetowych spółek, których ok. 60-70 proc. udziałów w przychodach stanowią przychody z reklamy.

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 04-09-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.