informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Rynair wzywa na pojedynek tanich przewoźników
   Zaostrza się walka między tanimi liniami lotniczymi. Sprawcą kolejnej rewolucji jest Ryanair, jego ofiarami mogą stać się najsłabsze ogniwa w branży. Jeszcze niedawno na rynku przewozów lotniczych siły były wyrównane. Teraz Rynair jest na tyle silny, że może powalić rywali.
   W zeszłym roku Rynair plasował się na piątej pozycji wśród tanich linii pod względem ilości przewożonych pasażerów. Wiosną objął już drugie miejsce. W pierwszym kwartale 2006 r. miał tyle samo pasażerów, co w całym ubiegłym roku. Teraz chce wyprzedzić taniego przewoźnika nr 1 – węgierską firmę Wizzair. Ryanair chce osiągnąć cel przez otworzenie nowych linii z Polski, obniżkę cen biletów, wprowadzenie promocji.
   Wielu z obecnych przewoźników już przy obecnych poziomach cen biletów ponosi straty. Eksperci są zdania, że najbardziej zagrożeni są przewoźnicy, którzy działalność koncentrują na Europie Środkowo – Wschodniej, czyli Wizzair, Skyeurope i Centralwing. Rynek środkowoeuropejski jest wciąż mniej dochodowy od zachodnioeuropejskiego. Ryaneir czy easyJet mają dość pieniędzy, żeby dodawać do połączeń z Europą Środkową, które teraz są nierentowne.
   Eskperci uważają, że część przewoźników wycofa się z polskiego rynku albo ograniczy działalność do połączeń, w których panują łagodniejsze zasady gry. Może dojść także do bankructw, np. w przypadku SkyEurope, którego strata kwartalna netto była większa niż w tym samym okresie roku poprzedniego. Sky Europe nie daje jednak za wygraną i ma zamiar latać tam, gdzie Rynaira nie ma.
   Wizzair ma to szczęście, że jego największym udziałowcem jest silna amerykańska firma z branży lotniczej– Indigo. W złej sytuacji jest Centralwings, który w tym roku może przynieść jeszcze większe straty niż w zeszłym, a jego właściciel – LOT również zaczyna mieć kłopoty finansowe.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 04-09-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.