informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 46 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Klient ocenia produkt po opakowaniu

   Firma niedysponująca pokaźnym budżetem przeznaczonym na reklamę, powinna zainwestować w opakowania zaprojektowane przez specjalistów od marketingu. Takie posunięcie umożliwi jej skuteczną konkurencję z innymi produktami na rynku - pisze "Rzeczpospolita".






   Wśród małych firm panuje tendencja do niekorzystania z usług agencji projektujących opakowania. Niewielkie przedsiębiorstwa często nie widzą sensu w wydawaniu dziesiątek tysięcy złotych na projekt opakowania, które dobrze sprzeda ich produkt. Eksperci zauważają jednak stopniowy wzrost zainteresowania opakowaniem wśród coraz większej ilości firm. W szczególności średnie przedsiębiorstwa dostrzegają, że dobrze zaprojektowane opakowanie jest w stanie wywołać duży efekt sprzedażowy. Ponadto jest nośnikiem wizerunku marki. W opinii ekspertów inwestycja poczyniona na projekt opakowania może okazać się niezwykle korzystna, zwłaszcza dla firm, które nie dysponują pokaźnym budżetem na tradycyjną reklamę.
   Specjaliści wyróżniają dwie strategie projektowania opakowań. Założeniem pierwszej z nich jest stworzenie opakowania niemal bliźniaczo podobnego do lidera rynku. Takie rozwiązanie może sprawić, że klient zamiast przewodzącego na rynku produktu, wybierze ten, który jest do niego bardzo podobny, a przy tym znacznie tańszy. Druga przyjęta strategia stawia na klienta, jako na osobę, która stara się odróżnić wybrany przez siebie produkt od konkurencji i budować własną tożsamość marki, a tym samym wytyczać trendy na rynku.
   Wypracowane, sprawdzone reguły kompozycji graficznej, stosuje ponad 85 proc. firm, chociażby umieszczając logo firmy się w górnej, centralnej części opakowania. Eksperci podkreślają jednak, że firmy w dalszym ciągu nie doceniają korzyści, jakie mogą płynąć z posiadania własnej marki.


Źródło: Autor - - pp@ibb.pl
Dodał: pp

Data dodania: 20-08-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.