informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 60 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Kto zarobił na mundialu?

   Na mundialu zarobili wszyscy – od telewizji po sieci komórkowe i hipermarkety. Na długo przed rozpoczęciem mistrzostw walkę o klienta rozpoczęły producenci piwa, telekomy i wielkie sieci hipermarketów. Kompania Piwowarska rozdała milion polskich flag.
   Tegoroczna impreza sportowa była rekordowa pod względem oglądalności i wpływów reklamowych. Wpływy z reklam i sponsoringu TVP były dwukrotnie większe niż podczas poprzedniego mundialu w Korei i Japonii. Prawa do transmisji meczów kosztowały TVP i Polsat 15 mln euro. Wpływy z reklam (nie uwzględniając meczów o 1. i 3. miejsce) wyniosły blisko 74 mln zł (dane bez rabatów). Stacje podzieliły się wpływami mniej więcej po połowie.
   Sieci komórkowe nie tylko wydawały na reklamę, ale też zarabiały na roamingu. Era zarejestrowała w czerwcu ponad 200 tys. klientów, którzy korzystali z roamingu w Niemczech. To trzykrotnie więcej niż normalnie. W dodatku wziąć udział w sportowym wydarzeniu pojechali najlepsi klienci sieci, czyli biznesmeni i menedżerowie.
   Przed mistrzostwami bardzo dobrze sprzedawały się ubrania w narodowych barwach i telewizory. Działy „piłka nożna” Decathlonu zwiększały obroty o 50-100 proc. Znakomicie sprzedawały się repliki mundialowej piłki i butów, w których grają piłkarze. Tesco nie nadążała z dostawami biało-czerwonych czapek, koszulek i szalików.
   W sklepach Electro World sprzedaż telewizorów wzrosła prawie o 35 proc., a nagrywarek o 25 proc., podczas gdy zwykle w czerwcu panuje zastój w działach RTV. Podczas promocji z okazji mistrzostw świata w trzech sklepach Electro World sprzedano ok. 2 tys. telewizorów, w Media Markt takich urządzeń sprzedano ponad 10 tys.
   Zainteresowanie biało – czerwonymi gadżetami i telewizorami spadło, kiedy rozwiały się nasze nadzieje na wyjście polskiej reprezentacji z grupy. Jedynie browary w dalszym ciągu liczyły zyski. Na mundialu najwięcej straciła polska reprezentacja. Za zdobycie Pucharu Świata miała dostać 6 mln dol. Straciła narodowa federacja, za wyjście z grupy dostałaby dodatkowe 22 mln zł. Za trzecie miejsce w grupie dostała jedynie 15 mln zł.



Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 10-07-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.