informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 71 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

e-Marketing po polsku

   E-maile z ofertą marketingową adresowaną do określonych odbiorców, blogi, grupy dyskusyjne i wspólnoty sieciowe, a także SMS-y i MMS-y, służą przedstawieniu oferty i łowieniu klienta - podaje "Rzeczpospolita".

   Multimedialne MMS-y z reklamami produktów, wysyłanie graficznych e-maili z informacjami o promocjach, bannery z wiadomościami o wyprzedażach - wszystko to jest przykładem polskiego marketingu elektronicznego. Mali i średni przedsiębiorcy szukający sposobów na zwiększenie zysków swoich firm, uciekają się do tego rodzaju promocji, stosując przy tym coraz bardziej profesjonalne techniki.
   Praktycznych metod e-marketingu stosowanych w Polsce jest bardzo dużo. Najpopularniejszą z nich jest wykorzystanie e-maili w HTML, ze względu na elementy graficzne, jakie można w nim zamieśić. Takie wiadomości elektroniczne wysyłane są do osób zarejestrowanych w bazie firmy. Wiele sklepów internetowych i firm komputerowych wysyła e-maile do użytkowników, którzy zarejestrowani są w bazie klientów. Poczta elektroniczna wykorzystywana jest ponadto do marketingu kontekstualnego, co oznacza, że opis dotyczący promocji, rabatów albo samej oferty zawarty jest w wiadomości elektronicznej wysyłanej do klientów wybierających daną grupę towarów.
   Często stosowaną metodą zarówno w małych, jak i średnich przedsiębiorstwach jest tzw. marketing szeptany, polegający na korzystaniu z grup dyskusyjnych i blogów. W tym przypadku promocja lub przedstawianie oferty firmy, nierzadko odbywa się przy okazji dyskusji wspólnot internetowych i na grupach dyskusyjnych. Przedsiębiorstwa zamieszczają informacje prasowe i komunikaty, nie tylko na własnych stronach www, lecz także na portalach branżowych oraz w prasie. Firmy coraz częściej rezygnują ze statecznych bannerów na rzecz ciekawych animacji i filmików flashowych.
   Stosunkowo nową metodą, rozpowszechnioną zwłaszcza wśród średnich przedsiębiorstw, jest marketing mobilny, wykorzystujący np. napisane w języku Java gry, które można ściągać na telefony komórkowe. W opinii specjalistów, SMS-y staną się niebawem wiodącą usługą dla wielu firm dostarczających treści do serwisów internetowych i telekomów, oraz tworzących serwisy reklamowe i promocyjne.


Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 09-07-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.