informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 51 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Google zapłaci 300 tys. euro
   Tyle wyniesie odszkodowanie za naruszenie przez Google zastrzeżonego znaku towarowego francuskiej firmy Louis Vuitton, znanej głównie z luksusowych i drogich torebek

   Poszło o linki sponsorowane, czyli reklamy tekstowe wyświetlające się obok wyników wyszukiwania. Firmy płacą za to, by ich reklamy pojawiały się, gdy internauta wpisze w okienku wyszukiwarki konkretne słowo (np. "odtwarzacz MP3"). Okazało się, że wystarczyło wpisać w okienko wyszukiwarki hasło "Louis Vuitton", by na stronie wyskakiwały reklamy jej konkurentów. Francuzom się to nie spodobało i pozwali Google.
   W lutym zeszłego roku sąd lokalny ukarał internetowego giganta kwotą 200 tys. euro. Google się odwołało, ale zyskało tyle, że sąd apelacyjny jeszcze dołożył spółce 100 tys. euro. Łącznie Google ma zapłacić firmie Louis Vuitton 300 tys. euro odszkodowania, nie może też sprzedawać reklam pod żadnym z haseł zastrzeżonych przez Louis Vuitton. Dodatkowo kalifornijska spółka ma pokryć koszty sądowe Francuzów (na to pójdzie 75 tys. euro) i wydrukować wyrok sądu w czterech gazetach. 
   To stara sprawa związana z naszym programem reklamowym AdWords. Dziś nie ma to już miejsca - czytamy w komunikacie spółki.
   To kolejna sprawa o linki sponsorowane przegrana przez Google we Francji - w styczniu 2005 r. tamtejszy sąd zmusił spółkę, by ta zablokowała słowa "le meridien", o co zabiegała sieć hotelarska Le Meridien. Na Google nałożono grzywnę za linki sponsorowane pojawiające się przy wynikach wyszukiwania dla zwrotu "bourse de vols" (giełda lotów) będącego równocześnie nazwą firmy turystycznej.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 02-07-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.