informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 68 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Sprzedaż internetowa zwiększa zyski

   Internetowe programy ułatwiające sprzedaż on-line są skutecznym narzędziem wspierającym działalność firmy - podaje "Gazeta Prawna".






   Wiele firm dostrzega, że w dokonywaniu transakcji biznesowych niezwykle opłacalne jest wykorzystywanie Internetu. Takie rozwiązania pomagają w rozwoju prowadzonej działalności oraz uskuteczniają reklamę oferowanych przez firmy produktów i usług.
   Formą wykorzystania światowej sieci www w celach handlowych jest uruchomienie tzw. programów afiliacyjnych, będących specyficzną odmianą programów partnerskich. Programy te polegają na wykorzystaniu przez bazową witrynę przedsiębiorstwa innych, obcych serwisów do sprzedawania produktów. Platforma programów partnerskich zakłada utworzenie relacji łączących bazowy serwis przedsiębiorstwa z innymi witrynami, poprzez które realizowany będzie handel w Internecie.
   Jedną z podstawowych relacji jest tzw. opłata za działanie. Należąca do programu witryna uzyskuje skalkulowane opłaty, które wiążą się z określonym działaniem użytkownika witryny, np. wypełnieniem przez niego ankiety. Drugą relacją, którą warto wymienić jest tzw. opłata za zakup towaru lub usługi poprzez witrynę. W relacji tej zamieszcza się linki do usług lub towarów oferowanych na bazowej stronie sprzedawcy. Zakup linkowanego towaru, sprawia, że witryna należąca do programu partnerskiego otrzymuje stosowny procent z dokonanej transakcji. Kolejny model relacji to tzw. opłata za klikanie. Promujący się sprzedawca, płaci należącej do jego programu witrynie zawsze wtedy, gdy użytkownik kliknie w jego banner reklamowy. W ostatnim typie relacji opłata dokonywana jest za samo wyświetlenie bannera reklamowego.
   Zyski z wdrożenia programu partnerskiego będą dostępne, gdy przedsiębiorca zadba o jego zareklamowanie przede wszystkim wśród różnych firm prowadzących serwisy biznesowe o zasięgu ponadregionalnym. Ważna jest również wiarygodność i wypłacalność firmy chcącej wykorzystać internetową formę wsparcia biznesowego. Trzecim niemniej ważnym warunkiem, jest wdrożenie zautomatyzowanego systemu raportującego, umożliwiającego rozliczanie partnerów programu afiliacyjnego. Istotnym czynnikiem przy korzystaniu z programu wspomagającego sprzedaż online jest jakość i dbałość o rozwój grupy klientów w programie.

Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 01-07-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.