informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 58 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Zwiększa się oglądalność wideo w internecie
   W ciągu ostatnich sześciu miesięcy zasięg transmisji wideo online w USA zwiększył się o 18%.

   Oglądanie klipów wideo przez internet jest popularniejsze wśród mężczyzn (52%), niż kobiet (48%). Mężczyźni są też dużo bardziej zaangażowani w oglądanie wideo online. Spędzali oglądając je średnio dwie godziny miesięcznie. Najdłużej, średnio dwie godziny i dwadzieścia minut, klipy wideo oglądała grupa mężczyzn w wieku 25-34 lata. Kobiety oglądały średnio godzinę i dwadzieścia minut wideo miesięcznie. W okresie od października 2005 do marca 2006 zasięg transmisji zwiększył się o 18%.
   W marcu, internauci w USA, zainicjowali ponad 3,7 miliarda strumieniowych transmisji wideo.
   Klipy oglądane w tzw. prime-time stanowią 16% wszystkich, więcej osób (22%), ogląda wideo przez internet w weekendy.
   Oglądalność klipów wideo zwiększyła się we wszystkich grupach, a więc także wśrod najstarszych i najmłodszych użytkowników internetu.
   Badanie zostało przeprowadzone przez firmę comScore, która bada aktywność, oraz profil demograficzny 1,5 mln amerykańskich internautów. Badania oglądalności przekazów wideo, Video Metrix, dotyczyły jednak mniej licznej grupy.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 26-05-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.