informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 73 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Kiedy reklama jest kosztem?

   Nie zawsze wydatki reklamowe związane z targami branżowymi mogą być w całości uznane za koszty podatkowe.






   Firmy powinny dokładnie dokumentować wydatki z tytułu udziału w targach nieruchomości. Uczestnictwo w takich kiermaszach wiąże się bowiem z kosztami poniesionymi na katalogi, bannery reklamowe, ulotki czy drobne upominki wręczane odwiedzającym. Zaliczenie całości wydatków do kosztów podatkowych, jest uzależnione od charakteru targów. Jeżeli targi będą formą reklamy publicznej, wówczas całość wydatków reklamowych można uznać za koszty, jeżeli jednak nie – wydatki będą kosztem tylko do 0,25 proc. przychodu.
   Reklama publiczna jest reklamą jawną, ogólną i powszechnie dostępną nieograniczonej ilości, anonimowych ludzi w danym rejonie, mieście czy województwie. Targi przybiorą formę reklamy publicznej wówczas, gdy zaproszenie do ich odwiedzenia skierowane zostanie do dowolnych, nieoznaczonych adresatów. Jeżeli targi z założenia ograniczają się do określonej grupy ludzi bądź grona przedsiębiorców, nie ma wówczas znaczenia czy odwiedziły je osoby spoza danego kręgu, bowiem targi takie będą miały charakter reklamy niepublicznej.
   Z punktu widzenia zaliczania wydatków w koszty - jak wskazują eksperci - istotny jest adresat reklamy, a nie jej rzeczywisty odbiorca. Z reklamą niepubliczną spotykamy się zatem  także wtedy, gdy firma deweloperska uczestnicząc w ogólnie dostępnych targach, prześle zaproszenia wraz z materiałami reklamowymi dotyczącymi targów, swoim stałym klientom. Reklamą niepubliczną jest również wręczanie podczas targów wybranym osobom gadżetów i materiałów reklamowych.
   Informacje handlowe w postaci ulotek, folderów, katalogów nie zawierających elementów wartościujących czy zachęcających do zakupu, to wydatki zaliczane w całości do kosztów podatkowych.


Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 24-05-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.