informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 71 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Małe firmy zaopatrują się w sieci
Małe i średnie przedsiębiorstwa coraz chętniej nabywają towary w internetowych supermarketach i małych sklepach online. Jest to spowodowane ceną, rabatami i łatwością zakupu - czytamy w "Rzeczpospolitej".
W ofercie sklepów internetowych można znaleźć pełną gamę produktów ze wszystkich grup towarowych. Zestawienia firmy PMR Research wskazują, że najchętniej kupowanymi towarami są kosmetyki, sprzęt agd i rtv, wyroby jubilerskie, książki i prasa, artykuły biurowe oraz multimedia i sprzęt komputerowy. Sprzęt komputerowy jest kupowany w e-sklepach zarówno przez firmy, jak i indywidualnych klientów.
Aukcje internetowe nie są, jak wszyscy sądzą, najtańszym sposobem na zakupy. W styczniu b.r. pismo Computer Reseller News" przeprowadziło ankietę, z której wynika, że ceny sprzętu komputerowego na aukcjach Allegro nie są wcale niższe od cen w hurtowniach. Podobnie jest z zarobkami uzyskiwanymi w kanale aukcyjnym przez sprzedawców sprzętu IT. Zyski są prawie takie same jak w innych kanałach sprzedaży i kształtują się na poziomie kilku do kilkunastu procent. Ponadto firmy, które zajmują się sprzedażą sprzętu komputerowego, często same zaopatrują się w sklepach internetowych większych dystrybutorów. Internetowe sklepy również nabywają swoje towary w sieci. Internet jako źródło zaopatrzenia to coraz bardziej widoczny trend. W 2001 roku 40% firm nie korzystało z internetu jako źródła uzyskiwania towarów. Trzy lata później było to już tylko 23 proc., a w 2005 roku mniej niż 20 proc.
W większości sklepów internetowych sprzedających sprzęt komputerowy można dokonywać zakupów na raty lub wziąć sprzęt w leasing. Umowę leasingową można podpisać wtedy, gdy wartość sprzętu przekracza kwotę wyznaczoną przez poszczególne sklepy. W tym celu należy wypełnić wniosek leasingowy dostępny na stronie www sklepu. Wniosek zostaje automatycznie przesłany do firmy leasingowej. Po rozpatrzeniu wniosku, klient otrzymuje pocztą umowę. Po podpisaniu musi ją odesłać wraz z innymi dokumentami. Leasing nie jest popularną formą finansowania zakupu sprzętu drogą internetową. Przeważnie taka oferta skierowana jest do własnych partnerów handlowych lub mniejszych firm sprzedających sprzęt końcowemu klientowi. Taka forma sprzedaży jest powszechna u dystrybutorów sprzętu komputerowego.


Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 23-05-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.