informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 62 gości
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Konsolidacja tanich linii lotniczych jest nieuchronna
   Jozsef Varadi, szef Wizz Air, taniego przewoźnika jest zdania, że dobre czasy dla tanich przewoźników działających w Europie Środkowej to już przeszłość, nieuchronnym etapem tego rynku będzie konsolidacja. Według szefa Wizz Air z prognozowanej konsolidacji zwycięsko wyjdzie jeden przewoźnik, który będzie zmuszony stawić czoła debiutującemu na tych rynkach irlandzkiemu Ryanair.
   "Osłabła euforia związana z rozszerzeniem Unii Europejskiej (w 2004) i wielu przewoźników już teraz musiało się wycofać" - powiedział w czwartkowym wywiadzie dla Reutera Varadi. "Sektor ten czeka znacząca konsolidacja (...), którą przetrwa tylko jedna linia z Europy Centralnej - taka, która ma najniższe koszty i będzie potrafiła stać się europejską, a nie tylko środkowoeuropejską linią" - dodał.
   Podobnego zdania co Varadi są eksperci. Według nich walka o pozycję lidera rozegra się między Wizz Airem oraz jego głównym rywalem, SkyEurope Jak dotąd żadna ze spółek nie osiągnęła zysku operacyjnego. Szefowie obu firm zapowiadają, że uda im się wypracować zysk netto w tym roku.
   Szef Wizz Air uważa jednak, że to Ryanair będzie jednak głównym konkurentem kierowanej przez niego spółki.
   "Walka toczy się w Polsce. Polska stanie się rynkiem dla dwóch graczy - podzielą się nim po połowie Wizz i Ryanair. Wszyscy pozostali zostaną wyeliminowani" - powiedział Varadi.
   Nasz rynek podobnie jak rynek czeski mają być w ciągu najbliższych kilku lat najdynamiczniej rozwijającymi się rynkami lotniczymi na świecie. Trzeba jednak pamiętać, że dla polskich konsumentów ważna jest cena tych usług, co jak twierdzi Varadi może uniemożliwić utrzymanie się na tym rynku znacznej liczby przewoźników. Za przykład mogą tu posłużyć losy linii easyJet.
   "EasyJet wszedł na rynek, wysondował go, ale jego wzrost był bardzo niewielki i (spółka) zdała sobie sprawę, że jej wysokie koszty są (tu) przeszkodą" - skomentował Varadi.


Źródło: Bankier.pl - Polski Portal Finansowy
Dodał: pp

Data dodania: 20-04-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.