informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość, oraz: lkonkel
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

Brief najważniejszy przy zleceniu reklamy

   Decydując się na zatrudnienie agencji reklamowej w celu wypromowania swoich towarów czy usług nie wystarczy złożyć propozycji. Najistotniejszy okazuje się tzw. brief, czyli dokument, w którym zleceniodawca precyzuje główne założenia i oczekiwania, które wiąże z efektem reklamy - czytamy w Pulsie Biznesu".

   Konsultant Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Katarzyna Masewicz wyjaśnia  - "W rzeczywistości to najważniejszy dokument, jaki firma przekazuje do agencji reklamowej lub domowi mediowemu. Od niego zaczyna się tworzenie kampanii. Jest punktem odniesienia do tego, co chcemy uzyskać, np. zwiększyć sprzedaż czy poprawić wizerunek marki. Dlatego musi być dobrze przemyślany i konkretny". Niewątpliwą zaleta briefu jest zaoszczędzenie cennego czasu, w którym agencja pracuje nad projektem reklamy. Na piśmie należy zatem sprecyzować, jaki cel chcemy osiągnąć. Dobrze, aby dokument ten przygotowany był przez specjalistę ds. reklamy.
   Brief nie powinien być długi. Wszelkie najistotniejsze informacje i założenia należy sformułować w sposób zwięzły i konkretny. Masewicz podkreśla, że "Nie chodzi o przekazywanie na kilkunastu stronach całej statystycznej wiedzy o rynku i konkurencji, ale kontekst problemu i wizję tego, co chcemy osiągnąć. Dodatkowe, ważne z punktu widzenia projektu, informacje- wyniki badań marketingowych czy tendencje rynkowe- mogą się znaleźć w załączniku". Istotne jest, aby decydując się na zlecenie reklamy posiadać już określoną wizję, znać efekty, które dzięki reklamie chcemy osiągnąć. W dużej mierze decydować to będzie o sukcesie.


Źródło: Twoja-firma.pl - vortal dla MSP
Dodał: pp

Data dodania: 15-04-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.