informatorbudowlany.plinformatorbudowlany.pl
Strona główna informatorbudowlany.pl Początek bloku Kontakt z informatorbudowlany.pl Regulamin informatorbudowlany.pl Cennik informatorbudowlany.pl Poczta z informatorbudowlany.pl
STRONA GŁÓWNA POCZTĄTEK BLOKU KONTAKT REGULAMIN CENNIK POCZTA
Aktualnie 1 gość
Logowanie
Login: 
Hasło: 
 Nie pamiętam hasła
Zarejestruj się:
Osoba fizyczna   Firma
Menu
Katalog firm
Katalog towarów
Kosztorysy budowlane
Tablica ogłoszeń
Tłumaczenia on-line
Kreatory
Katalog stron WWW
Procedury, Druki, Pliki
Wydarzenia
Bankowość
Biznes
Budownictwo
Ekonomia, finanse
IBB Estimator
IBB Estimator
Informatyka, internet
Komunikaty
Nieruchomości
Praca
Prawo
Prognozy
Rozmaitości
Targi
UE
Prawo
Poczta
Konsultanci
Witam, czekam na pytania odnośnie spraw technicznych portalu (chwilowo niedostępny, zostaw wiadomość, jeżeli chcesz otrzymać odpowiedź podaj adres e-mail)
Wiadomość poufna 
 
Reklama
Informacje
Fraza:  

K2: polski e-marketing to 70-80 mln zł
   Pomijając wydatki na typową reklamę internetową, polski rynek marketingu interaktywnego wart jest 70-80 mln zł - szacuje K2 Internet, jedna z czołowych agencji e-marketingowych w kraju.

   Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce to około 150 mln zł. Do tego trzeba dodać pozareklamowe pieniądze, jakie firmy wydają na zaistnienie w internecie, czyli wydatki np. na budowę firmowych serwisów internetowych. Naszym zdaniem łącznie jest to kwota sięgająca co najmniej 50 proc. wydatków na reklamę, czyli 70-80 mln zł - mówił Grzegorz Kurowski z K2 Internet na wtorkowej konferencji prasowej podsumowującej wyniki biznesowe warszawskiej firmy w minionym roku. Oznaczałoby to, że cały polski rynek e-marketingu i e-reklamy wart jest 220-230 mln zł.
   Szefowie K2 sami zastrzegali, że to jedynie luźne szacunki. O ile istnieją mniej lub bardziej obiektywne raporty na temat rynku e-reklamy i udziału w nim poszczególnych graczy (głównie portali i sieci reklamowych), to zupełnie brak takich szacunków w odniesieniu do innej działalności e-marketingowej, czyli głównie tworzenia dla firm, ich marek czy produktów internetowych serwisów promocyjno-informacyjnych. Na rynku tym działa mnóstwo firm - od firemek osiedlowych do dużych spółek zatrudniających kilkadziesiąt osób i obsługujących największe korporacje.
   Cała grupa K2 Internet (w skład której, oprócz agencji e-marketingu, wchodzi także dom mediowy ACR specjalizujący się w internecie) osiągnęła w 2005 r. przychody rzędu 14 mln zł (w tym około 3 mln zł to obrót ACR, a reszta - agencji interaktywnej). Oznacza to wzrost o 66 proc. w porównaniu do roku poprzedniego i - zdaniem samej spółki - czyni z K2 największą firmę w polskiej branży e-marketingowej. Na ten rok grupa prognozuje dalszy wzrost przychodów o 30 proc.


Źródło: Wyborcza (gazeta.pl) - Gazeta ogólnopolska
Dodał: pp

Data dodania: 28-02-2006

© 2003-2006 informatorbudowlany.pl kontakt problemy techniczne wyszukiwarka partnerzy zgłoś błąd

Nowe zasady dotyczące cookies. Aby nasza strona lepiej spełniała Państwa oczekiwania wykorzystujemy pliki cookies. Informujemy, że można zablokować zapisywanie ciasteczek, zmieniajšc ustawienia przeglšdarki. Szczegółowe informacje.