Dane techniczne dot. zamieszczenia reklamy
System statystyk kliknięć na banner Partnera, dostępny jest z poziomu Panelu Administracyjnego Partnera.
Format linka, który należy podpiąć pod grafikę składa się z nastęujących elementów:
- Numeru firmy, nadawamego przez system (a)
- Numeru nadawanego przez partnera o długości do 100 znaków z zakresu (a-z,A-Z,0-9,_) (b)
- Adresu docelowego
Przykład poprawnie wygenerowanego linka: http://advertisement.informatorbudowlany.pl/?id=1,kosztorysy_budowlane_online_1,http://www.informatorbudowlany.pl/13kosztorysy
Nazwa pliku musi składać się z trzech elementów, oddzielonych od siebie znakiem "_":
- Numer id firmy (a)
- Typ bannera np. gif, swf (dla formatu Flash) (b)
- Rozmiar grafiki (c)
- Numeru nadawanego przez partnera o długości do 100 znaków z zakresu (a-z,A-Z,0-9,_) (d) (ten sam co w adresie)
Przykład popranej nazwy pliku: 21567_swf_468x60_kosztorysy_budowlane_online_1.swf
Dodatkowe informacje:
- Tekst pokazywany po najechaniu na odnośnik (tzw. Alt tekst) nie może być dłuższy niż 30 znaków.
- Dopuszczalne formaty plików to GIF, JPEG, PNG lub SWF.
- Zabronione jest używanie skryptów przekazujących informacje do Partnera.
- Reklama nie może zmieniać lub odczytywać cookie.
- 5Reklama nie może powodować występowanie błędów lub ostrzeżeń na stronie.
- Dźwięk w reklamie nie może trwać dłużej niż 3 sek. i nie może być odtwarzany w pętli. OL>
|